entotre


firefem

Annonse

onsdag 13. juli 2011

Hva syr Linnie denne gangen? ;)

.
.

Jeg synes det er morsomt å sy litt, sånn innimellom ;)
Særlig hvis jeg får det til.
Jeg liker virkelig ikke å plages - og jeg var svært plaget med
min forrige symaskin, som jeg sendte inn like etter jeg kjøpte den.
Det viste seg at det var en programvarefeil på den, som ikke gikk an å
fikse - så jeg fikk en helt ny - etter myyye om og men.

THANK GOD for garantien, sier jeg bare...

Jeg er imidlertid SVÆRT fornøyd med min
Husqvarna Emerald 183.
Aldri mer symaskin av den gamle typen,
for digital symaskin er det beste jeg har sydd på noen gang.

Jeg HAR faktisk sydd siden jeg var ganske så lita,
noe som har sin årsak i at min mamma alltid har vært glad i å sy,
og hun pleide å sy klær til både min bror og meg da vi var små ;)

Så vi hadde ganske så unike barneklær - skreddersydde sådanne ;)
Photobucket
For tiden holder jeg på med et par prosjekt igjen - selv :)
Litt veiledning fra mamma, som kan ALT ;)

Morsomt når man får det til, iallefall :)

På bildet ser dere et lite utsnitt av det jeg syr just nu ;)
Det er ikke ferdig enda, men håper det blir ferdig før helga :)

Noen som kan gjette hva det er jeg syr denne gangen?
(Bildet over)

På bildet under kan dere se hvilken symaskin jeg har.
I LVE IT! ;)


Photobucket


Hva gjør dere om dagene?
Har dere sol, regn, vind eller snø? ;)

I dag har det vært solgløtt,
men akkurat nå er det litt vind, og tidvis regn :)

Klem


Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...