entotre


firefem

Annonse

torsdag 22. april 2010

Flere syprosjekter fra meg...


Kjenner jeg savner å sy, men jeg må ha ro på meg til å gjøre det.
Liker best å sitte i fred og ro når jeg holder på med sånt no :)

Kan imidlertid vise dere et par klesplagg jeg sydde til litjmor i fjor sommer :)

Denne kjolen ble jeg ganske fornøyd med :)

Fikk mamma til å bestille noe tøy samtidig som hun bestilte til seg selv,
og dette er noe av tøyet som ble bestilt :)

Fant matchende bånd og hadde strykemerker med hello kitty fra før,
som jeg kjøpte på H&M i Steinkjer :)

Søt hello kitty ja ♥

Sydde også en lekedress til Thea :)
Ble rimelig godt fornøyd med den også :)

Sydd i et gammelt anorakkstoff som min tante hadde liggende,
og hetta er fora med et nydelig lille martine tøy, også noe min tante hadde liggende :)

Symerker med navnet jeg alltid signerer oljemaleri, acrylmaleri og alt annet jeg lager med.
Kjekt å ha å sy på det man syr også ;)

Bildene ble kanskje litt mørke...?

Jeg ble glad i denne dressen, og hun brukte den mye i fjor sommer og i høst.
Håper hun kan bruke den i år også, men det spørs kanskje :)
Vi får se :)

Veldig kjekk å ha utenpå lette klær, for å unngå grønske og sånt :)

Minner om min Giveaway som du finner
HER
og Pay It Forward som du finner
HER
Mangler 1 deltaker til Pay It Forward :)

Her skinner sola i dag igjen, helt vindstille ute, herlig :)
Lukter nybakt brød i huset i dag også ;)
måtte bare sette brøddeig med en gang jeg sto opp :)

Herlig lukt synes jeg :D

Så vil jeg takke for alle koselige kommentarer på blogginnleggene mine :)
Jeg er bare ikke så flink å svare på dem for tiden.
Synes også det er kjempeartig at så mange vil være med på Giveawayen min :)
Plass til mange flere der, så bare å melde seg på ;)

Ha en flott Torsdag :)

Klemmer fra

Photobucket

8 kommentarer:

  1. Så flink du er!
    Både sengetøy og klær! Har nettopp fått noe stoff som jeg bestilte for litt siden, så nå blir det spennende ;)

    Ha en fin uke videre! Klem xx

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Jeg er imponert. Kjempefine plagg.

    SvarSlett
  3. Så vakker kjole, detaljene er skjønne, SÅ dyktig du er!!
    Og den lekedressen, sannelig er du flink!!
    Kjempegøy å se alt det fine du kreerer, og kan skjønne litjmor (HERLIG ord) er storfornøyd med sin garderobe :))
    Ønsker deg en stråledne uke og Tusen Hjertelig Takk for hyggelige hilsener hos meg ❥❥❥
    Klem Lokki

    SvarSlett
  4. Så flink du e :D

    ja nu e d skikkeli spennanes hjemme i huset :D
    glær mæ så sykt mye til å få bynne å møblere å fikse :D

    Å bildan bli å komme på løpanes bånd her :D hehe

    Håpe du får en flott torsdagskveld!
    Klæm til dæ

    SvarSlett
  5. Jøss. Du er jo rene sydama. Ser vedlig ordentlig og profft ut, spesielt med egne merkelapper. Artig.

    Håper du har hatt en fin dag. Snøfritt enda, eller?

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei, Linnie! Takk for hyggelig hilsen:)

    Så flink du er til å sy!!! Plaggene var kjempe-flotte!!!

    Ha en riktig fin helg!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  7. Så fantastisk flink du er!!! Helt imponert!!!
    Den lekedressen likte jeg kjempegodt:-) Du får sy noen fler og legge ut for salg!!!

    Håper du får en strålende helg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  8. Så koselig blogg du har! Jeg la meg til som følger ;)

    Utrolig flink du er til og sy! Masse flotte detaljer!

    Ha en fin uke!
    Klem Silje

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...