entotre


firefem

Annonse

mandag 12. april 2010

Enda en strikket krone... og litt oppdateringer...

Prøvde å ta bilde i morgensola, men sola nådde ikke over tretoppene, så ble litt dårlig lys læll ;)
Synes krona ser så hakkete ut på bildet, den er jo ikke det in real.
Eldste jenta mi fikk da også ei strikka krone - denne, og bestemte selv farger og at den skulle være stripete.
Har flere idéer til mønster i hodet... ;)

Disse var artige å strikke, og enkle å strikke også.

Siden hun absolutt ville ha den med på skola i dag, så måtte jeg bare stryke på en
navnelapp, og sende den med henne, så får jo ikke tatt flere bilder av den just nu ;)

Ellers kommer det kanskje ett til innlegg i løpet av dagen, må se litt hva tiden og
formen min strekker til.
Etter en lengre periode der jeg sover dårlig (sliter med å få til å sovne, når jeg først sovner, så sover jeg som regel, men det er det å få til å sovne), så har ikke overskuddet til
blogging vært helt til stede, noe jeg synes er så trist, for jeg vil så gjerne oppdatere
daglig :)

Men jeg KOMMER sterkere tilbake, og jeg er underveis med flere blogginnlegg,
må bare få tatt bilder og få gjort diverse først.

I helga har vi også hatt besøk av ei god venninne og hennes lille sønn.
Det gjorde også sitt til at jeg ikke blogga, da jeg pleier å bruke tid på innlegg av og til,
så orka ikke å blogge når vi hadde besøk :)

Har fått investert i litt nytt på interiørfronten, ikke svære saker, men... ;)
Bilder KOMMER, om ikke med en gang - så etterhvert.

Den berømte kommoden min er ferdigmalt.
Jeg har bare lyst å få litt hjelp av mannen til å montere skinnene til skuffene, og
kappe av overskuddlengden på skruene på de nye knottene :)
Får det nok til selv, men kjekt å få hjelp også =)

Har veldig lyst til å starte på'n igjen da, samtidig som jeg vil ha en liten pause *ler*
Lyst til å begynne på bufféten/skjenken også, må bare finne ut om det
går an å ta ut speilet slik jeg tror, uten å ødelegge det, for det hadde vært superlettvint altså.
Sluppet å tatt hensyn til speilet og styre med maskeringsteip og sånt (det er noe jeg ikke er særlig glad i altså :fnis2: )

Så vi får se :)

Enn så lenge skal jeg få gjort siste småplukket på kommoden, tatt bilder og
få bloggifisert den *hihi*
=)

Ønsker dere som er innom meg, en strålende mandag :)
Klemmer fra
Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...