entotre


firefem

Annonse

mandag 12. april 2010

Sommerfeeling og en favoritt-låt.

Grunnen til at det er vannmerke midt på bildet,
er at dette er et av bildene jeg er mest fornøyd med å ha tatt,
så jeg ønsker ikke å se det andre steder.
Litt dårlig erfaring med sånt no *ler* =)
Men vet det ser teit ut, så jeg beklager det, men bildet passa så godt til innlegget :)

Over til poenget med dette ekstra blogg-innlegget ;)
Jeg skulle på bloggrunde i stad, etter dagens første innlegg, og gikk da innom
en blogg jeg er veldig glad i, ei som skriver så fantastisk godt,
om ting hun har opplevd i livet.

Dere finner bloggen i blogglista mi, under andre bloggere ;)

I dag skreiv hun om en dårlig dag, slik som mange av oss har iblandt :)
Da jeg svarte på det blogginnlegget, kom jeg på en sang som jeg hører mye på,
spesielt når jeg er ute og kjører - alene, for å få tankene over på andre ting :)
Life Is A Highway - Rascal Flatts

Den sangen er jeg kjempeglad i, og det er en av mange sanger jeg kjenner meg
igjen i, eller kan "identifisere" meg med på ett eller annet vis.
Alt er jo relativt, men dette er en sang som går rett i mitt hjerte, hehe :)
Det er en happy-låt, som jeg kaller slike sanger, og man kan egentlig ikke unngå å
bli i godt humør av den :)

På tidligere blogger har jeg ALLTID hatt dagens sang, og lagt til youtube videoer i
hvert innlegg, det var liksom en typisk Linnie-ting å gjøre på bloggen ;)
Det har jeg foreløpig valgt å ikke ha her, siden denne hovedsaklig handler om
interiør og oppussing, men det har vært vanskelig å la være av og til ;)
Så hvem vet, kanskje det blir etterhvert igjen... :)

Vi får se.

Enn så lenge...
Kos dere med denne låta, jeg elsker den ;)




Har forøvrig fortsatt et lite håp om å få skrevet det innlegget jeg hadde i tankene da jeg skreiv det første innlegget i morges - i dag :)
Får bare se om det blir =)

Hugs
Photobucket

4 kommentarer:

  1. Den sangen er jo en feel good sang ja!

    Nydelig bilde btw!

    SvarSlett
  2. Fin sang. Jeg er tilhenger av filmen og jeg da. Og det bildet skjønner jeg godt du vil beskytte. Det var kjempefint.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott bilde!!! Skjønner godt du legger på vannmerke på det!
    Det ligger forresten en liten award inne hos meg & venter på deg:-)
    Mandagsklem fra størstepia

    SvarSlett
  4. Mona Christin:
    Takk :)
    Jeg elsker også Cars-filmen, hihi :) Det gjør også minstemor her i huset, så må vel kjøpe ny snart, for plata begynner faktisk å bli slitt *ler*
    Gleder meg til oppfølgeren :)

    Størstepia:
    Takk skal du ha, koselig med kommentar og award, setter stor pris på det :)



    Klemmer tilbake =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...