entotre


firefem

Annonse

tirsdag 1. februar 2011

1. Februar - inne i siste vintermåned :)



Da er vi kommet over i februar,
og siden jeg ikke har tid å blogge om særlig annet,
blir dagens bilde en blanding av interiørdetalj,
dagens bilde og i det hele tatt ;)

Dagens bilde 1. Februar 2011 - Nytt speil.
Photobucket

Mannen og jentene dro en tur til byen, slik at jeg skulle få litt ro til å studere :)

Han kom hjem med forskjellig,
deriblandt dette speilet - som jeg har ønska meg ganske lenge :)

Synes det er kjempekjekt å ha en mann som kan
overraske med slike ting innimellom - er jo slett ikke første gangen :D

Planen har vært klar veeeldig lenge,
sikkert 2-3 år, hehe, bare mangla speilet for å komme i gang ;)

Så når vi får fiksa litt mer,
så kommer nok bilder av destinasjons-plassen for speilet :)

*Gleder meg*

Velvel, inne i siste vintermåneden :)
Mars er jo, som kjent, første vårmåneden, så nå ser jeg faktisk
en mulighet til vår og sommer igjen, hihi ;)

Jeg har veldig fullt opp med studier fremover,
føler jeg ikke kommer noen vei med noe av det som skal gjøres
med huset og interiøret, men utdannelsen er viktig, jeg MÅ nesten ha den ferdig,
så alt til sin tid :)

Klemmer fra

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...