entotre


firefem

Annonse

lørdag 5. februar 2011

Ett Bilde Om Dagen - Bilder så langt i Februar



Siden det ikke er så mye annet som skjer på interiør-fronten nå,
legger jeg ut bildene jeg har tatt så langt i februar.


Noen av de bildene er forresten interiørrelaterte,
så helt galt blir det jo ikke ;)



Dagens bilde Lørdag 5. Februar 2011 - Noen som kjenner igjen lysfatet til
adventsstaken min?
Den har fått en fullstending makeover :) Engelen er den eneste som er den samme :)
Photobucket

Fredag 4. Februar 2011 - Flere engler av den typen jeg er sååå glad i ♥
Photobucket

Torsdag 3. Februar 2011 - Lillesnuppa har si egen ambulansebok,
som hun pleier å lese i av og til, når mamma'n setter seg ned med sine ambulansefagbøker ;)
Photobucket

Onsdag 2. Februar 2011 - På Lille sammen med min brors kone.
Lille er forkortelse av navnet på kaffebaren vi vanker på :)
Photobucket

Tirsdag 1. Februar 2011 - Speilet, som nå har fått sin plass.
Når alt blir som det skal, rundt speilet - kommer det bilder.
Det kan ta sin tid da... *sukk*
Photobucket

Speilet har jeg jo vist før,
men tok det bare med for ordens skyld ;)

Her har vi det kjempeflott :)
Koselig helg med mann og barn, god mat og gode filmer + + +

Håper dere også har ei flott helg :)

Klemmer fra

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...