entotre


firefem

Annonse

mandag 31. januar 2011

Bilderas (Ett Bilde Om Dagen) og litt annet :)



Her kommer et bilderas fra de siste ett-bilde-om-dagen Januar 2011



Mandag 24. Januar:
Photobucket
Legger opp to av mine nye gardinhøyder til stua :)


Tirsdag 25. Januar:
Photobucket
Where's the garage? Såvidt man skimter den under all snøen,
og dette er etter ei drøy uke med regn.
Verandaen mangler dekke på siste del, som dere ser, så her er vi ikke helt i mål med den ;)

Onsdag 26. Januar:
Photobucket
Kaffe hører med til teorilesing og oppgaveskriving.


Torsdag 27. Januar:
Photobucket
Detaljbilde fra takvifta vår - en spot, hehe.
Mamma og pappa var innom på besøk, kaffe og kjeks denne dagen :)


Fredag 28. Januar:
Photobucket
En av mine kjære, hvite engler.
Er sååå glad i denne type engler :)


Lørdag 29. Januar:
Photobucket
Lørdag dro vi på en spontantur til Mo (i rana).
Dette er på tur til Mo, tatt i Korgfjelltunnelen ;)


Søndag 30. Januar:
Photobucket
Jeg har i flere år tenkt å kjøpe meg en av disse
berømte potteplantene som er formet som et hjerte,
men neeeida, hver gang jeg har vært og skulle kjøpe - så har de
AKKURAT solgt den siste... *sukk*

Etter flere turer innom plantasjen, titta og styra, det siste året,
bestemte jeg meg på lørdag for å kjøpe en liten eføy, et hjerte-espalie
og en firkantig, svart krukke.

Så jeg har tatt saken i egne hender.
Artig også å få være med å forme denne planten fra starten av :)
Jeg plasserte espalien oppi blomsten,
og tvinna rundt det som var.
Så nå skal det tvinnes etterhvert som planten vokser :D

Dette ER spennende, hihi ;)

Så, det ble nå litt interiørdetaljer også, i dette innlegget :)

Mandag 31. Januar:
Photobucket
Dagens stemningsbilde :)

Blomsterbuketten fikk jeg av mannen for ei ukes tid siden :)
Jeg har de siste årene brukt snittblomst-næring fra flaske istedenfor
å bruke disse posene som enten følger med eller legges ved når man kjøper
snitt-blomster.

Min erfaring er at snitt-blomstene står kjempelenge, etter jeg begynte med det :)

Har ei flaske for planter generelt, ei for snitt-blomster og ei for Orkidéer :)

Veldig kjekt =)

Kommer sterkere tilbake,
er litt mye å konsentrere seg om rundt studiene :)

Ønsker alle som er innom, ei kjempefin uke :)
Ooooog en knall-start på Februar ;)

Klem

Photobucket

1 kommentar:

  1. Her var det bilderæs, ja :)

    Men, veldig greit å gjøre det sånn. Tenkte jeg skulle lage ett eller to innlegg pr. uke med "dagens bilde" for uka.

    Henger helt etter nå på blogen på grunn av at både junior og jeg har vært forkjøla. I dag kjennes det endelig ut som om det har sluppet taket og begynner å lette hos meg. :) Junior er også så og si bra nå, - bare litt hoste igjen...

    Lekker den eføyen din! Jeg var å kjøpte meg en i går, faktisk... God idé å forme den til hjerte. Tenkte kanskje å prøve dét på en av hjerterankene mine... (har forresten også stående noen sånne firkanta krukker, - stiiilige ;) )

    Ha en super dag!

    Klem
    :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...