entotre


firefem

Annonse

onsdag 12. januar 2011

Litt bloggerier + dagens bilde :)



Dagens bilde 12. Januar 2011 - Lysende hjerte i snøen :)

Photobucket

Når snøen likevel ligger halvveis oppover vinduene i 2. etg
(på verandaen da, etter å ha måka av den 1 gang allerede)
så kan man vel utnytte den litt?

Jeg gjorde iallefall det,
mens jeg gikk rastløs rundt og venta på en telefon
som jeg trodde jeg aldri ville få... hehe :)

Synes det ble litt koselig jeg :)

Ellers funderer jeg på om jeg skal ha samme
farge og knotter på tv-seksjon og sjenk,
blir litt usikker når det tar så lang tid før man får hevet seg rundt
og satt i gang... menmen :)

Takk for koselige kommentarer :)

Har fått meg time hos optiker, og er litt spent :)
Blir rart å få briller igjen :)
Blir ikke denne uka, men uansett :)

Ha en fin onsdagskveld,
ikke lenge til helg igjen nå, dere ;)

Mannen lager pizza etter forespørsel fra eldstemor
som oppdaget at stekt kyllingfilét i skiver (med ymse krydder på)
var kjeeempegodt på pizza ;)

Uten pizzasaus, men er det nå så nøye da?
Så lenge snuppa endelig kan spise pizza sammen med oss,
bare hun får en del av pizzaen med det fyllet hun liker (kun stekt kylling og ost),
så skal jeg ikke si så mye :)

Har prøvd ulike varianter før, men ikkeno har falt i smak tidligere :)

Uten å gå særlig inn på det,
så er det mye medisinske grunner til at hun
sliter med en del mat, men vi prøver og prøver og det skjer
fremskritt nå og da :)

Hun har rett og slett ikke samme oppfatning av smak
på alle mattyper, som vi har, mye pga medisiner osv :)

Så her er det jubel hver gang man treffer blink :)


Men, som sagt, kooos dere i kveld :)

Mange klemmer fra

Photobucket

4 kommentarer:

  1. Så koselig bilde..!

    Så godt at dere fant noe jenta liker å spise! Det er ikke noe særlig når ungene ikke spiser...

    Ønsker deg en fin kveld videre.

    Gleder meg til å se bilde av deg med bilde... hehe

    :)

    SvarSlett
  2. Kjempenydelig bilde - morsomt og koselig påfunn å lage et sånt hjerte i snøen:-)

    Godt at lillemor har funnet noe hun liker på pizzaen! Ikke lett hvis hun av helsemessige årsaker ikke kan spise alt...

    Ha en flott fredag imorgen!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Takk for fine ord om innlegget mitt.
    Disse ordene dine traff meg akkuratt:
    "Vi trenger ikke nedprioritere andre, vi bare opp-prioriterer oss selv". Helt på kornet det jeg vil!!

    Gleder meg til å høre dine tanker om det ja ;)
    go' klem!

    Koooselig med lys♥

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde. Synes det er viktig å gjøre fine ting ut av mørketiden og vinteren. Ikke bare se på den som et ork :)

    Stor klem, Camilla.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...