entotre


firefem

Annonse

søndag 14. februar 2010

Morsdag & Valentinesday...


...ja, og fastelaven ;)

Håper alle har hatt en flott dag, uansett om dere har feiret dagen på den ene eller den andre måten, eller ei ;)

For min del har dagen vært kjempefin :)
Ble vekket av mannen min og jentene våre, og fikk ligge lenge :D

I helga fikk jeg et gammelt fat som har vært i familiens eie - på pappa sin side, siden lenge før han ble født. Det står ingen stempel eller noe bakpå fatet, så jeg aner ikke hvor gammelt det er, hvor det kommer fra, eller hva det er laget i.
Nydelig er det likevel, synes jeg, og det kan godt brukes til blandt annet lysfat, og andre dekorative ting :)

Kommer tilbake med bedre bilder av fatet en annen dag tenker jeg :)

(Bedre bilder av fatet i nytt innlegg HER)


Perlene på bildene her, er et stort perlesmykke jeg fikk av ene tanta til pappa - siste gangen hun var på besøk hos min farmor og farfar. Var vel halvsøstra til min farfar hun. Vi kalte henne bare tante Ane.
De er lyserosa, neppe ekte ;) men veldig fine :)
Pynter fint opp i dekorasjoner fant jeg ut, og tok dette også med meg hjem i helga ;)
Tror det er kjøpt på Mallorca eller noe, men jeg skal ikke si det for sikkert.


Her er nærbilde av en av de vakre rosene jeg fikk i går, i forbindelse med Valentines Day og Morsdag :)

Håper helgen har vært fin for dere som stikker innom bloggen min.

Valentines-klemmer fra

Photobucket

1 kommentar:

  1. Så koselig fat og pynt :) Nydelige roser.
    Alltid gøy å bli gjort litt stas på.

    Bloggen din var blitt skikkelig fin! Lys og herlig.
    Ønsker deg en fin uke videre ♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...