entotre


firefem

Annonse

søndag 7. februar 2010

Noen små interiørdetaljer...

Ja, det vil jeg kalle disse søte bittesmå glassene, jeg fant for snart 1 års tid siden :)
De er kjempesøte på kjøkkenet, og fungerer utmerket til blandt annet bakepulver og vaniljesukker :)

På toppen av de to glassene som er i bruk, har jeg rett og slett bare satt på blank teip, og skrevet innhold med svart sprittusj. Vi får se om jeg finner på noe mer originalt etterhvert ;)

Photobucket
Hva jeg skal ha i de to ledige glassene, er jeg litt usikker på enda...
Vurderer å ha kardemomme i ett av dem, og kanskje hornsalt i det andre, men usikker...
Vi får se vi får sjå... Kanskje kakestrøssel/pynt ;)

Jeg har en del slike glass i forskjellige størrelser, der jeg blandt annet har Nesquick, spaghetti, pasta, sukker, melis osv. Kjempekjekt :)

Formen min er litt opp og ned nå om dagen, så har vært lite blogging denne uka.
Jeg satser på å komme sterkere tilbake :)

Denne uka er jo over om litt over 1 time, og da starter ei helt ny og ubrukt uke ;)
Spennende :)

So long =)



Photobucket

2 kommentarer:

  1. Fine da :)

    Sikkert fint med kardemomme og noe i :D

    SvarSlett
  2. Hei hei,

    Fant veien inn hit jeg ;)

    Koselig blogg du har, og den sjenken kommer sikkert til å bli kjempefin når den er malt! Og kule knotter til. Gleder meg til å se.

    De glassene var virkelig søte, sikkert fint med både krydder og/eller strøssel i ;)

    Klem
    NinaB.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...