entotre


firefem

Annonse

fredag 21. januar 2011

Søt skål, diverse + et par dagens bilder :)



Fredag og HEEELG!!! :D

Iallefall snart, når mannen og skolejenta kommer hjem :)

Dagens bilde Onsdag 19. Januar 2011 - Thea koser seg i akebakken vår.
Vanligvis er det helt flatt her, så dette er stor stas for henne ;)
Jeg måtte også ta et "rompebrett" og skli, og jeg hyyyla og Thea flira ;)

Photobucket

Dagens bilde Torsdag 20. Januar 2011 - falt for noen søøøte bittesmå skåler :D
De måtte bare bli med meg hjem, siden jeg hadde lyst på en liten premie etter prøven, hehe ;)

Photobucket
Ser jaggu meg større ut på bildet enn de er in real,
men denne står på stetten til et champagneglass, siden jeg hadde
lyst å få den opp fra hylla når bildet skulle tas ;-P

Planen var å kjøpe meg en hårkur etter endt prøve,
men siden jeg likevel ikke fikk vite karakteren umiddelbart etter
prøven var avlagt, så ble det en mindre kostbar "premie" isteden ;D
Dessuten er nå disse søte og går igrunnen inn under hus, hjem og interiør, hihi ;)

Jeg har ikke lyst å utdype det så veldig her på åpen blogg,
men var noe trøbbel med prøven, som jeg selvfølgelig har gitt tilbakemelding
på - slik at det kan rettes opp. Derfor er jeg veldig usikker på
karakter og sånt, men satser på at prøven blir godkjent :)

Null problem å si fra om sånt heller da, siden jeg har en superduper veileder :)
Han tar tak i det, og da er jeg fornøyd :)

Nok om DET ;)

Ellers er det ei ny innleveringsoppgave på trappene,
og denne gangen er temaene:
*Medikamentlære
*Mikrobiologi og Hygiene
*Rapportering og Dokumentasjon

:)

Etter den innleveringa er det atter en prøve,
før jeg må sprenglese for å gå opp til standpunktprøve.

Etter endt standpunktprøve, er jeg ferdig med dette faget
og kan gå over på neste fag ;)

Fortsatt ambulansefaget, et programfag under det, for å si det enkelt :)

Blir spennende :)

Dagens bilde er ikke tatt,
så det får komme senere, hehe ;)

Over helga tenker jeg at jeg får ny-gardinene mine :)
Mandag er det optiker, og den timen er jeg spent på :)
Blir raaart å få seg lesebriller igjen - men jeg kjenner det er et MUST når
jeg leser så mye teori og må bruke pc'n så mye som jeg gjør i fagsammenheng.

Takk for lykkeønskning og koselige kommentarer,
sånt er oppmuntrende og jeg setter veldig stor pris på det :)

Gleder meg til å få et pusterom,
sånn at jeg får titte innom deres blogger og ikke minst
få lagt igjen flere kommentarer enn jeg har fått gjort på lenge.

Jeg er nå her, selv om andre ting prioriteres øverst på lista :)

Tenker Elvis, bilen min, blir henta snart.

Tok han ut fra garasjen og tok ut noen av tingene våre i den,
siden jeg skal låne ham bort i helga :)

Blir rart, men man hjelper nå når man kan :)

Så lenge jeg får ham hel og fin tilbake,
så er jeg fornøyd, hihi ;)

Jeg lekte forøvrig Bambi på glattisen da jeg var ute og styra med bilen,
jeg ER ikke skapt for å gå på is, hehe.
Ikke har jeg strøsand heller, så jeg tok skufla fatt og "strødde"
med snø isteden...

Det funka som bare det =P

Jeg er så trøtt, mest lyst å gå å legge meg litt, flaut men sant.
Føler at kroppen ber om time-out etter ni-lesinga siste tiden :)

Men, man har ikke bare seg selv å tenke på,
man har to barn, mann, hus og hjem, og må bare fungere.

Spør jeg, så får jeg jo lov å legge meg nedpå,
men da mister man jo tid sammen med familien,
og det er ikke så morsomt, spesielt ikke når det er helg :)

Skolejenta mi sin klasse har vært på skitur på skola i dag.
Håper nå de ikke oppholdt seg ute hele tiden,
for det har vært en del fuktigheter fra oven, kan man si...

Kakao, pølser og brød er nå iallefall i sekken,
og ekstra skifte-tøy i tillegg, for hun skal da ikke være nødt å
gå med våte klær, dersom snø og vann skulle trekke gjennom klærne.
Hønemor der ;) Men regner med de aller fleste mødre er som meg på
det området :)

Jaja, nei...
Nå skal jeg få posta dette innlegget, og få gjort noe annet.

I'll be back! ;)

Ha en kjeeempefin fredag!

Åh! Det holdt jeg på å glemme :)
Har fått 2 nye følgere, og sånt er koselig :)

Velkommen skal dere være :)

Klem
Photobucket

1 kommentar:

  1. Nææ, - så søt skål du har kjøpt deg..! :)

    Jeg var innom og kjøpte meg noen sånne her om dagen, jeg også (he-he).

    Du har nok å gjøre om dagene, - godt gjort at du rekker bloggen! :) :)

    Ønsker deg en fin dag og krysser fingrene for prøveresultatet. :)

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...