entotre


firefem

Annonse

søndag 23. januar 2011

Litt søndagsbloggerier + dagens bilde - bilder ;)



Da var søndagen her igjen, og i morgen tidlig er det
"fit for fight" igjen - på ei ny uke.
Dagens bilde Lørdag 22. Januar 2011 - Har du lyst, har du lov... ;)
Photobucket

Sånne skåler (krus osv uansett) er SÅ MEG :D
Helt i min gate, og allerede har flere av denne type skåler inntatt huset vårt, hihi ;)


Dagens bilde Søndag 23. Januar 2011 - Takraset er seigt. Lurer på om det er silikon i snøen ;D

Photobucket
Ja, når takraset ser slik ut,
kan man begynne å lure på hvor mange fester som egentlig holder
takrenna oppe nå... hehe :)

Usedvanlig seigt takras :)
Måtte åpne vinduet på badet for å ta dette bildet.

Ikke mye å se til naboene ovenfor oss nei, hehe ;)

Ei stund etter dette bildet ble tatt,
gikk mannen opp på taket for å få vekk takraset.
Dersom ungene går under, eller finner på å leke under der,
så er det jo livsfarlig dersom det faller ned på dem.

Blir muligens gardinskifte i kveld,
iallefall begynnelse på det...

Har ikke fått tak i mørkebrun tråd til å legge opp de to
høydene som skal være 160 cm,
så får uansett ikke hengt dem opp i kveld.
Men resten skal opp, dersom tiden strekker til :)

I morgen er det optiker for min del :D

Håper DU har hatt ei kjempefin helg :)
I morgen er det ny uke og enda flere muligheter :)

Klemmer fra
Photobucket

6 kommentarer:

  1. "Reserveknapp til jeansen"
    (ha-ha-ha-ha) Takk for den latteren ;)

    Den veska du beskrev, høres litt ut som ei av dem jeg har hengene. Veldig kjekk å ha når man skal ut på byen eller no... Ellers, så må jeg ha ei med litt størrelse. Har alltid litt for mye jeg bare måå ha med meg...

    Det var litt av et "takras" det der..! Leste nettopp om en gutt som hadde fått et takras på 3-400 kg over seg og fått knust ankler og legg :( Uff!

    Har du fått nygardinene dine..? Blir spennende å se (dersom du legger ut bilder, da). :)) Jeg sitter her og legger diverse planer om gardinbytte bare jeg får den derre spisegruppen min (he-he).

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld (i uværet) og lykke til til optikeren i morgen. :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei.

    Så søt skål du har. Ja, denne er nok deg. Husker de krusa med skrift du hadde også.

    Har aldri sett makan til takras. Er det en hengsle som henger i snøen der? Godt mannen fikk det ned.

    Ha en fin uke, Linniemor.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Den skåla likte jeg også:-) Litt sånn BRUKA aktig - men med norsk tekst.
    Mye snø hos dere - her har det minket litt. Mest is nå egentlig, og det er ordentlig kjedelig..

    God ny uke til deg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så fin kopp! Bra tekst :)

    Sinnsykt takras da! De er avogtil seige...
    Klem Anette

    SvarSlett
  5. Hei!

    Oi for et takras da, har ikke sett så ille før:)
    Den skåla di var jammen tøff, fin tekst:)

    Takk for besøket på siden min, og for koselig kommentar:)
    Håper vi tastes igjen:)

    Klem Line E.

    SvarSlett
  6. Det där med massvis med snö på taken, är ett problem. Vackert, men ack så farligt, om det vill sig illa.

    Du är utmanad hos mig.

    kram

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...