entotre


firefem

Annonse

lørdag 1. januar 2011

1. Januar 2011 - Nytt år, nye muligheter =)



Takk for koselige hilsninger på forrige innlegg ;)

Nå har jeg ikke blogget siden i fjor,
så er vel på tide å få inn årets første innlegg, hihi =)

Blir ikke lange innlegget,
for jeg har ærlig talt ikke tid å sitte så mye ved pc'n.
Skjer så mye annet akkurat nå, og jeg vil bruke de
siste fridagene sammen med familien min - før hverdagen kommer tilbake
for fullt :)

Denne gangen ble det forsøk på fyrverkeribilder
uten stativ - da mannen ikke fant det før han kom tilbake hit
før nyttår, men jeg fikk nå noen fine bilder :)

Jeg er nemlig veldig glad i å fotografere,
og synes det er ekstra stas å fotografere fyrverkeri,
fossefall og annet som jeg kan bruke lang lukkertid på - for å få fine effekter
og mer liv i bildene :)

Minimontasje av tre av nyttårsbildene som ble knipset i natt :)



Photobucket

Photobucket

1 kommentar:

  1. Godt nyttår!

    Måtte det bli et herlig år for dere, fylt med mange gode stunder og minner ♥

    Herlige bilder du har tatt, mine ble langt fra så fine :p
    Klem Nina

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...