entotre


firefem

Annonse

onsdag 5. januar 2011

Onsdag 5. Januar - Ett Bilde Om Dagen 2011


Ved advents/jule-tider, ble det bestemt på et
forum jeg er med på - at vi skulle ta ett bilde om dagen i hele Januar.

Jeg har lyst til å forsøke å få gå utover dette,
og ta ett bilde for hver eneste dag i 2011 - noe som kan
bli en utfordring :)

Håper jeg får det til, for det kan være artig å ha til senere :)

Her kommer bildene jeg har rukket å tatt til nå:


Lørdag 1. Januar - Nyttårsfyrverkeri:
Photobucket

Søndag 2. Januar - Juletrekule:
Photobucket

Mandag 3. Januar - Glassengel:
Photobucket

Tirsdag 4. Januar - Evighetskalenderen jeg vant på giveaway i Mars 2010:
Photobucket

Onsdag 5. Januar - Taco til middag/kvelds, for første gang siden før jul:
Photobucket

Flere som har lyst å ta ett bilde om dagen i hele 2011?
Så kunne vi kanskje gitt hverandre et spark bak dersom vi skulle glemme
det av, hihi :)

Klem

Photobucket

1 kommentar:

  1. Hmm... Okei, - kunne kanskje vært litt gøy! :) Kan være med og prøve (he-he).

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...