entotre


firefem

Annonse

mandag 1. februar 2010

Noe gammelt, noe blått...

Tenkte jeg skulle blogge litt om ting jeg lager selv også.
En gang i tiden, hehe, hadde jeg oljemaling...
Fryktelig artig å jobbe med, men også et fryktelig klin.

Vært artig å tatt opp denne hobbyen igjen, selv om jeg jo ikke er stort annet enn en amatør med stort pågangsmot - når jeg først setter i gang ;)

I dag har jeg lyst å vise frem et oljemaleri jeg malte til mine foreldre for en del år siden.
Det kjæreste motivet jeg vet å male, tegne og fotografere er jo da fjellkjeden De Syv Søstre ;)
Fjellkjeden er også motivet på dette "maleriet".


Photobucket
Vannmerket er der rett og slett pga jeg hadde det ute på nettby ei stund, opplevde at noen stjal enkelte av mine bilder, og la dem ut andre steder som sine.
Etter det ble jeg litt mer obs kan man si, ikke så morsomt når slikt skjer. ;)

Dette henger da i stua over sofaen hos mine foreldre.

Det er jo SÅ amatørmessig, men læll; dette er det oljemaleriet jeg er mest fornøyd med av alle jeg har malt.

Det er jo et koselig bilde da, om jeg kan si det selv ;) Hehe...
Slik ser forresten fjellkjeden ut fra et sted jeg så og si er oppvokst på, hjemstedet til min mamma, Herøy... :)

Ønsker dere som titter innom bloggen min, en riktig fin mandags kveld - og ei flott ny uke :)



klemmer

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...