entotre


firefem

Annonse

søndag 31. januar 2010

Lamper

Jeg har lenge sett etter lamper som jeg liker, og som vil passe inn i stilen vi skal få gjennomført her i huset :)

Har allerede gjort innkjøp da ;)

Forrige helg var vi på Mo, og der fant jeg noen lamper jeg har hatt lyst på lenge ;)


Photobucket

Denne vinduspendelen blandt annet, til vinduet i trappeoppgangen :)

Photobucket
Se så nydelig lys det er av den :)


Photobucket
Denne her skal opp over spisebordet i stua, sånn etterhvert ;)
Gleder meg :D

Ellers driver jeg nå fortsatt og funderer litt på maling da, greier ikke helt å bestemme meg.
Må vel "få ut finger'n" snart når det kommer til det ;)

Og dere; mannen har gitt meg klarsignal til å bruke rommet til minstemor - som enda ikke er ferdig - til å pusse opp blandt annet TV-seksjonen og andre møbler ;D


Kanskje jeg slipper å vente på varmere tider før jeg får gjort det jeg har så lyst til, nemlig å
pusse opp en masse møbler :D

Hihi ;)


Han en videre fin søndagskveld, her i huset skal vi straks se på Åndenes Makt på TVN ;)
Spanande!



Photobucket

5 kommentarer:

  1. Grattis med interiørblogg !! :)

    SvarSlett
  2. Har du peiling på oppussing av lamper? Hvor får man f.eks tak i silikon/plast til lampeskjermer? Leter i blinde.

    SvarSlett
  3. hvor kjøpte du denne vinduspendelen? har sett etter den overalt, men finner den bare på svenske nettsider som ikke frakter varer til norge. setter kjempestor pris på et svar!

    SvarSlett
  4. It's perfect time to make some plans for the future and it's time to be happy.
    I've read this post and if I may just I want to recommend you some attention-grabbing
    things or suggestions. Perhaps you could
    write subsequent articles regarding this article. I wish to learn more things approximately it!


    Stop by my page SEO VPS

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...