entotre


firefem

Annonse

lørdag 30. januar 2010

Håndtak og knotter til Bufféten.

Jeg tror jeg har bestemt meg for hvilke håndtak og knotter jeg skal bruke på Bufféten når jeg får pusset den opp i en hvitfarge.

Photobucket
Tror disse knottene vil passe fint på skapdørene.

Photobucket
Bilder av håndtak og knotter er hentet fra ikea.com.

Disse håndtakene fra samme serie tror jeg vil passe bra på skuffene.

Hadde jo egentlig tenkt på slike halvmåner på skuffene (må innrømme at jeg vet ikke annet navn på den type håndtak), og matchende knotter på skapdørene, men...
Jeg er litt i tvil enda...

Heller veldig mot disse, men vi får se :)

Her er et par bilder jeg selv har tatt av min nye brukt-ervervelse, hehe.
Ikke de beste bildene, men dog ;)


Photobucket

Photobucket

Har tenkt å male eggehvit, har fått tips om Jotun Lady 40 Hvit silkematt...
Er dette en
slags eggehvit, eller er den "kritthvit" mon tro...

Gjenstår å finne ut ;)

Nå skal vi kose oss resten av lørdagskvelden her =)

God Helg! :)

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...