entotre


firefem

Annonse

onsdag 3. februar 2010

Dekorasjoner til dåp...

I 2008 hadde vi barnedåp på yngstedatra vår, og et par uker etterpå også på nevøen min.
I den forbindelse lagde jeg dekorasjoner til bordene, med lys og blomster og annet dill.
Da min bror og hans kone så disse dekorasjonene, så spurte de jo veeeldig fint om jeg kunne være så snill å lage til deres dåp også ;)
Slik ble det også :)

Lagde også et kort til nevøen min, tok bilde både før og etter navnet hans kom på kortet,
men velger å legge ut et av bildene uten navn :)


Photobucket
Slik ble det, navnet kom også på etterhvert der ;)

Bildene jeg legger ut i dag er mobilbilder, derfor ikke den beste kvaliteten.

Her er en av de tre dekorasjonene jeg lagde til dåpen til minstedatra vår:


Photobucket
Litt dumt med bakgrunnen da, men ;)

Photobucket
Her er de tre dekorasjonene jeg lagde til dåpen til nevøen min.
Ble ca like som de til dåpen til litjmor her, bare med andre farger :)

Liker å pusle litt med slike ting, og synes det er kos å ha litt selvgjort å dekorere med også ;)


Fortsatt ikke fått tak i maling til oppussingsprosjektene, men håper det blir snart.
Står igrunn på fargevalg og type maling matt eller ei liksom...

So long ;)


Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...