entotre


firefem

Annonse

lørdag 13. februar 2010

Morsdagsgave, snøbilde & oppussa blogg

På tide å skrive litt her igjen :)

I går pussa jeg opp bloggen min, lagde bakrunn og ny header, og nå er den mer i min stil igrunn :)
Lys og koselig, med et aldri så lite nostalgisk preg kanskje? :)

Ble mer fornøyd med bloggen nå ja :)

Photobucket

I dag har jeg vært i byen og funnet morsdagsgave til mammaen min :)
Brukte lang tid, for fant liksom ikke noe jeg syntes var noe særlig.
Til slutt endte jeg opp med et lysfat, et fint lys og en lysmansjett med perler og plastkrystaller.

En liten titt:


Photobucket
Syntes det gjorde seg best i svart/hvitt ;)

Photobucket

Ellers har det jo vært mye prat om hvem som har mest/minst snø, nord eller sør i Norges land.
Snål diskusjon egentlig, vet ikke hvor mange som har fått dette med seg, hehe ;)

Her er et bilde jeg tok her i uka, ut vinduet ved spisestua:


Photobucket
Og dette er etter regn og mildvær... Så det har vært en god del mer...
Burde egentlig ha måka av verandaen... *kremt*
Gleder meg til å få skifta ut rekkverket på verandaen, og få mala det hvitt. Satser på at det blir til sommeren.
Må bare få opp rekkverk på den nye verandaen først, litt viktig ;D

I kveld blir det bare kos tenker jeg :)
I morgen er det jo morsdag og Valentinesday, hehe...

Fikk morsdagsgavene i dag jeg :)
En stor bukett langstilka, røde roser og klær ;)
Det skal han ha, mannen min, han er flink å handle klær til meg på egenhånd ;)

Ønsker dere som er innom bloggen min, ei riktig god helg ;)

PS: Har rundet de første 100 besøkende siden jeg starta denne bloggen i januar, sånt er stas ;)


Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...