entotre


firefem

Annonse

torsdag 1. september 2011

Det funker å sparkle med linjal... ;)


Man tager vad man haver...
-Eller noe i den duren ;)

Photobucket
Etter en tur på Lille (Lilletorget, bar/kaffebar), onsdag kveld,
kom jeg hjem og funderte fortsatt på hvordan jeg
skulle løse dette håndtak-greia mtp. nattbordet...

Etter å ha lest kommentaren til verdens beste Milla,
så innså jeg det jeg hele tiden hadde villet selv - sånn egentlig ;)

Jeg hadde på et vis bestemt meg for at jeg skulle beholde originalhåndtakene,
men antakeligvis spraye dem med felglakk i aluminiumsfarge...

Tvilen var nå der, men ja,
jeg rettferdiggjorde beslutningen min på de rareste måter, hehe ;)

Kommentaren til Milla på forrige blogginnlegg,
fikk meg imidlertid til å innse at jeg ville angret, dersom jeg hadde gått
for det valget...

Så jeg googla litt, fant knotter, bestilte (kanskje snik-titt etterhvert, vi får se ;)...),
og så gikk jeg ned for å sparkle igjen hullene til originalhåndtakene.
Jeg fant imidlertid ingen sparklespade,
men til gjengjeld glimta mitt kreative hjørne litt til,
selv om klokka var rundt 23:30.
Så jeg fant en linjal - som jeg jo selvfølgelig klarte å knekke,
og sparkla med den + fingertuppene ;)

Jeg orka ikke sparkle på innsiden, jeg vil at det skal vises hvor de
originale hullene til originalhåndtakene har vært,
men på utsia er det jo greit å sparkle, for å få en slett overflate :)

Så får det tørkes mens jeg er på forelesning,
hvilket jeg er, når dette innlegget postes ;)

Nå skal jeg smøre matpakke til meg selv.
Er veldig glad i disse Easy-LunchBoxes boksene mine ♥
Så går det forhåpentligvis kjapt og greit i morgen tidlig ;)

Mannen overtar jentene,
og ordner videre pass til dem,
og så kan jeg møte opp til forelesning, og få hilst på
de nye studiekameratene mine ;)

Tusen takk Milla!
Jeg hadde kanskje gjort en stor feil,
dersom du ikke hadde skrevet så rett fra hjertet som du gjorde! =)
Ordene dine hjalp meg å innse at jeg ikke skal trosse magefølelsen
min når det kommer til slike verdier :)


♥Klem♥
Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...