entotre


firefem

Annonse

onsdag 31. august 2011

♥ Prosjekt Nattbord ♥




Photobucket

Dårlige mobilbilder grunnet dårlig lys i sokkelen,
der jeg holder på med maleprosjektet at the moment ;)

Menmen, dere ser nå sånn ca. iallefall :)

Kjekt å være kommet enda et steg på veien :)

Heftegrunninga er iallefall rullet på,
og det endte med at jeg måtte putte min hvite tights i
vaskemaskina rett etterpå - med vanish på.
Malerullen glapp for meg, og bang på leggen ;) hehe ;D
*Nøtteskall*

Menmen, vi får se om det går bort,
hvis ikke, så kommer en tights blandt arbeidsklærne mine ;-P

Er fortsatt usikker på håndtakene...
På en måte har jeg lyst å la dem være som dem er,
siden de er naturlig slitt etter årevis i bruk,
og det er min farmor som har sørget for den største slitasjen der.

Vi mistet henne til kreften i 2003,
og jeg er utrolig sentimental når det kommer til
slike ting som besteforeldrene mine har brukt og satt sine spor på...

Samtidig så er det jo fortsatt de samme håndtakene,
selv om jeg skulle spraye dem med aluminiums-farget spray,
kanskje felgspray hadde fungert...

Men igjen, nostalgien og ja...

Skal man heller la håndtakene være som dem er,
og teipe dem godt fast inni nattbordet, slik at dem følger med
nattbordet uansett...
- og så kjøpe nye for å sette på...?

Huff så vanskelig... :-/

Jeg hadde et veldig godt og kjempenært forhold til
alle mine 4 besteforeldre, og nå er de alle borte,
så minnene og ting de har hatt og brukt, er jo det eneste man har igjen...
Hvor mye skal man viske bort av historien..?

Skal jeg skaffe nye håndtak/knotter, så må jeg sparkle igjen hullene etter original-
håndtakene, før jeg kan male videre...

Hva ville du ha gjort?

Klem ♥

Photobucket

1 kommentar:

  1. Så morro å se at du har startet nye oppussings prosjekter:))))
    Er midt i stue prosjekt selv;)
    Jeg tror jeg hadde teipa håndtakene inni nattbordet for å la de følge den videre og mulighet for å sette de på igjen om man en gang i fremtiden finner ut at man skal finne på noe nytt med nattbordet;)
    Jeg hadde satt på like knotter som kommoden tror jeg:)

    Vet så alt for godt selv hvor mye minner møbler og ting bærer på og som står urørt lenge fordi man ikke helt vet hva man skal gjøre med dem eller vil gjøre med dem. Jeg har jo ting etter foreldre og besteforeldre som til og med er ødlagt, men de bærer så mye minner at de bare må få være...
    Men tenk så artig for din farmor at hennes oldebarn bruker nattbordet. For andre hadde det kanskje gått på dynga i og med at bruk og kast generasjonen har kommet på banen:(
    Gjennbruk er tingen syns jeg;))))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...