entotre


firefem

Annonse

tirsdag 27. september 2011

♥ Hilsen fra Trondheim ♥

.
.

Lisa Williams

Photobucket

I år, som i fjor, gikk jenteturen til Trondheim og
Lisa Williams-show.

Det var enda mer intenst enn fjorårets show,
og det var så gripende men samtidig så fint...

Før showet fikk vi møte Lisa Williams (er medlem),
og hun er så hjertelig.
Håndtrykk? Neeei, der var det bare en SKIKKELIG GOD bjørneklem som
dugde - sånn er hun bare ♥

Kjempeherlig dame ♥

Jeg ble også kontaktet gjennom Lisa,
men det kan jeg ikke skrive om her.
Var veldig rart når Lisa fortalte detaljer som
ingen andre kunne vite, når det kom til meg og vedkommende som
kontakta meg...
That's all I'm saying...
(Noen ting er og blir for personlige til å deles med omverdenen...)



Bildene er ikke av beste kvalitet,
Var ganske mørkt i salen da jeg tok bildene,
og så orka jeg ikke å drasse på speilrefleksen,
så ja ;)

Tok flere bilder, men har satt sammen disse for
anledningen :)

Klemmer fra Trondheim



Photobucket

2 kommentarer:

  1. <3 kjenner jeg blir en smule misunnelig <3
    har en drøm om engang å få være med på ett show med henne :)
    og du gjør rett i å ikke dele alt, noe er bare ditt - og slik skal det være :)

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg at det var ein fin og spesiell opplevelse å vere der :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...