entotre


firefem

Annonse

onsdag 11. mai 2011

Sol, solseng og solskinns-personer ;)





Gårsdagen var så fin, at jeg måtte bare frem med solsenga ;)




Photobucket
Så dette bildet viser egentlig gårsdagen min, i korte trekk ;D



Vanskelig å se de grønne spirene på trærne, men de er nå der ;)



Jeg fikk til og med litt stroppe-skille i går, så jeg må si meg fornøyd med det ;) Tar det veldig forsiktig i sola i starten, til jeg får bygd meg opp litt farge, for fargen er jo bortkasta, dersom den flasser av like fort som den kommer på - og det er man IKKE interessert i ;)



Fikk også gjort litt mer på oppgava, og så ringte fagveileder meg i går, og det må jeg bare si var en enorm lettelse. Er så mye som foregår her mtp eldstejenta vår, at jeg har slitt max den siste tiden med å koble ut når jeg sitter med teori og oppgaver, og kun tenke på fagstoff. Tankene surrer hele tiden, og da er det vanskelig å få konsentrert seg fullt ut om det faglige.



Så fagveileder kom med et forslag, fordi han forsto situasjonen min, og det forslaget lettet mange kg fra skuldrene mine, så nå føler jeg ikke det helt kjempestore presset på meg lenger, og kanskje det da blir lettere å få gjort ferdig oppgava, og etterhvert få lest på prøven jeg skal ha i kjølvannet av denne innleveringsoppgava.



Kommer nok til å bruke noe av sommeren også på å gjøre noen oppgaver, slik at jeg slipper et voldsomt hardkjør til høsten.



Jeg må si jeg er faktisk veldig glad for at jeg har den veilederen jeg har. Det er rett mann på rett plass, og han har livserfaring nok til å sette seg inn i ulike situasjoner, til å forstå at det er ikke bare-bare å studere og prøve å få en utdannelse i boks, når man har to barn på 3 og 9 år som krever sitt, samt mann, hus og hjem + + + + +



Jeg har også vært åpen om at vi har ei som er nyretransplantert, og at dette i perioder kan resultere i noen sykehusopphold og sånt no, dersom det skulle være noe som dukka opp i forbindelse med dette. Det er SÅ KJEKT å kunne henvende seg til noen som faktisk ikke bare viser forståelse, men FORSTÅR...



Han sa det til meg, i går, at jeg hadde gjort det så knallbra i faget hittil, at det ville vært synd om jeg ble så stresset og presset oppi alt som foregår nå, at jeg kom ut med en dårligere karakter i ambulansemedisin-faget enn jeg gjorde i det første amb-faget (som jeg ble ferdig med for et par mndr siden). Han ville ikke at dette skulle bli til noe som satte seg i vranga hos meg pga dette kommer på toppen av alt det andre som foregår nå, og dermed resulterte i dårligere resultater enn det jeg normalt sett ville klare å prestere. Så han kom med et forslag, som vi ble enige om, og bare det gjør at det blir mye lettere å være Linnie, for da har jeg ikke det kjempe-presset på meg lenger, og når jeg ikke har det, kan det hende at ting løsner litt mer, bare pga at jeg slapper litt mer av, og dermed klarer å løse innleveringsoppgaven bedre, når jeg slipper det trykkende presset av innleveringsfrister.



Veldig-veldig kjekt! :)



Var så letta etter den telefonsamtalen i går, at det var nummeret før at lettelsestårene trilla, hehe :)



Så, i Narvik sitter det en kjempe-kar av en fagveileder, og har gjort ting mye lettere for meg akkurat nå, ved å hjelpe meg å få bort noe av presset og stresset som følger med når tingene bare baller på seg :)



Ble kanskje et merkelig blogg-innlegg dette her, men når noen fortjener ros, og ting blir så mye enklere pga at noen forstår og finner en løsning, midt i alt kaos av tanker og sånt, så er det jammen meg verdt et blogg-innlegg :)



Studiene preger hverdagen min nå, og det kommer de til å gjøre hele det neste året også (frem til mai/juni når eksamenen skal avlegges), så blir en del studie-snakk innimellom :)



Håper bare at jeg evner å komme i mål =)
Det bare MÅ gå denne gangen, jeg har gitt meg selv en siste sjangse, og den er NÅ! ;)



Så tvi-tvi til meg selv, hihi ;D



Sola skinner i dag også, og jeg håper den titter frem hos alle dere som er innom bloggen min i dag, også ;)



Mange solskinns-klemmer fra



Photobucket

3 kommentarer:

  1. Hei.

    Det må være en enorm lettelse. Godt å ha mennensker rundt seg som forstår situasjonen. Ikke alltid lett å få til ting når en har alt annet rundt seg som også forplikter.

    Lykke til videre. Dette klarer du.

    Det er jammen stor forskjell på bjørka her og hos deg. Her er den så grønn at en skulle tru det var juli. Men Narvik er jo også langt der oppe. Jeg kjenner en fra Narvik som bor her i byen faktisk.

    Ha en fin dag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. HURRA for snille og forståelsesfulle fagveiledere!!! Det ordner seg vettu ;)

    God klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Legger faktisk igjen spor *heise flagget*
    Jammen lenge mellom hver gang det er såpass med tid og energi at det blir skrevet noe også, for jeg er her å leser hveeeer gang du oppdaterer altså:)

    Sender en wuhuu oppover til flotte veileder-mannen i Narvik, som tydligvis har MYE mellom ørene, slike folk LIKER vi!

    Låts åf høggs jår vej!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...