entotre


firefem

Annonse

torsdag 26. mai 2011

Blogg-puslerier...


I dag har jeg puslet i adobe, og med bloggen...




Laget disse knappene i adobe, og ned til den minste detalj, har jeg fikset på
de små bildene ved teksten, på hver eneste knapp...

Men jeg synes ikke det ser så bra ut, nå som de er kommet dit de skal...
Har litt andre idéer, men vet ikke om jeg orker å styre med det i dag, for å få det til å se bedre ut.

Må nemlig inn i adobe igjen da... ;)

Vil gjerne ha tilbakemeldinger fra dere som er innom :)

Ble det for rart, stygt, rotete...? u name it :)

Jeg blir ikke fornærmet, jeg vil bare vite om det er bare jeg som synes det ble litt snålt,
eller om det kan være slik? hehe :)

Sola skinner, og selv om jeg var overlykkelig da jeg sto opp - i den tro at det var fredag,
så ble dagen likevel fin, selv om jeg innså at det var torsdag ;)

NETTOPP fordi sola skinner ;)

Nå sitter lille Thea ved siden av meg, og spiller på tre-xylofonen sin :)

Koselig :)


Ha en fin dag =)

Klem

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...