entotre


firefem

Annonse

lørdag 7. mai 2011

Nydelige blonder ♥



Jeg har alltid vært glad i blonder...



... særlig hvis den har vært av den nostalgiske typen, eller rett og slett veldig fin og skjør blonde. Jeg synes blonder som er veldig detaljert er kjempenydelig, men snodig nok har jeg aldri vært noen særlig storforbruker av blonder, selv om jeg er veldig glad i det...


Jeg prøver meg frem på hvordan jeg skal skrive innlegg på bloggen for tiden. Vet ikke helt hva som har skjedd, men etter at det ble flere valgmuligheter for skrifttyper og så videre, så har jeg slitt med enorme mellomrom mellom teksten i blogginnleggene mine, og dette har også vært med på å dempe bloggelysten min, da jeg egentlig er veldig nøye på avsnitt, mellomrom på bilde og tekst og sånt no. Det ser egentlig ut som jeg bare må vente ei stund til, før jeg finner ut av dette, har ærlig talt ikke orka å satt meg særlig inn i det enda, fordi jeg har hatt hodet fullt av helt andre og viktigere ting de siste månedene...


Bildet på toppen her, viser blonde som jeg kjøpte i byen i dag :) Tenkte å bruke det på ett av mine prosjekter. Har hatt dette prosjektet i hodet i noen år nå, faktisk, og har allerede prøvd meg litt frem tidligere, men er ikke så fornøyd med tidligere resultater, at jeg har lyst å vise dem frem på bloggen. Så da blir det heller "skrytebilder" dersom jeg blir mer fornøyd nå fremover ;)


Siden forrige blogg-innlegg har vi også fått flere "ikke-så-veldig-koselige-nyheter", så det er stadig noe å ta tak i, eller hva jeg skal si, her hos oss. Mulig vi havner en tur på riksen etterhvert, vi får se. Krysser fingrene for at vi slipper det, men må man så må man.


Ha en flott siste rest av lørdagskvelden.


Klem


Photobucket

1 kommentar:

  1. kjempe fin blonde, og spennende med prosjekter :) hvilken butikk i byen kjøpte du den på?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...