entotre


firefem

Annonse

søndag 26. september 2010

Prosjekt Prinsesserom #2, og 4000 besøkende =)



Her kommer del to av:

I går var vi i byen en tur,
og der ble det blandt annet handlet inn en del
vi trenger til å gjøre ferdig litjmor sitt rom :)

Slike veggplater i fargen eggehvit på 3 av veggene :)

På ene kortveggen, skal vi ha umalte plater,
av samme typen, som vi da skal
male selv,
som en slags kontrastvegg :)

Her er et veeeldig nærbilde av gulvet.
Fargene lyver nok litt, det er ikke riktig så "rødt" som her :)

Ble SÅ glad da Princess fortsatt hadde inne
gardinene jeg hadde sett meg ut ;)
Bildet er lånt fra
Princessbutikken.no
jeg har bare beskjært det litt og lagt ramme på :)
Fargen hjalp snuppa selv til med å velge ut,
altså, fargen til kontrastveggen :)

Valget falt på Tryllestøv fra Jotun Sens.

Fargen her på skjermen blir HELT feil,
her er den mer grå + lilla i tonen,
det er den altså ikke in real :)

Bildet er satt sammen av en tekst + bildet av fargen
som ligger på
jotun sine sider.

Teksten er utrolig sann, i dette tilfellet *ler*

Men ville jo vise frem læll ;)

Tror dette blir veldig bra jeg :D
Gleeeder meg!!!

Fikk ikke kjøpt listverk i går, da de ikke hadde alt inne,
men blir "lister med utskjæringer" som jeg pleier å si,
altså slike "gammeldagse" ferdigmalte lister,
og ikke bare kjedelige flate/glatte lister ;)

Oppdaget noe veldig hyggelig da vi kom hjem fra
Tiendebytte i går :)

Jeg hadde rundet 4000 besøkende mens vi var i byen! :D

*YAY!*

Sånt er utrolig koselig og morro! :)

Gir meg SÅ lyst til å fortsette å blogge,
pluss at det er kjempekoselig at så mange faktisk er
innom bloggen min :)

Jeg setter ekstra stor pris på kommentarer også,
det er kjempekoselig,
om det så bare er et lite "Hei", så blir jeg kjempeglad :)

Setter stor pris på dere alle som er innom :)
Tusen takk for at dere
hjelper meg å holde bloggen levende :)

I dag skal vi spise middag ute,
innfall fra mannen sin side, hihi ;)

Deretter skal vi ta ungene med på kino og se filmen
Knerten Gifter Seg :)

Formen snakker vi ikke så høyt om,
men ungene har så lyst å se
den filmen, og ingen har lyst å lage middag,
så da gjør vi det sånn i dag ;)

Det er slike ting ungene husker når de blir eldre.

Minstemor her har aldri vært på kino før,
så dette blir spennende :)

Knerten og Lillebror har gått på DVD flere ganger
hjemme de siste dagene, en kjempegod
film som ungene er kjempeglade i :)

Ha en kjempefin søndag, alle sammen :)

Her skinner nå heldigvis sola i dag også,
koselig med et slikt knallvær
når det er Tiendebytte :)

Mange klemmer fra

Photobucket

1 kommentar:

  1. ååå så fint rommet blir da ♥
    Skikkelig prinsesserom. Herlig. Og den "tryllestøv" fargen er kjempeflott.
    Gleder meg til å se resultatet!

    Selv begynte jeg på prosjekt vaskerom i går!
    Får legge inn litt "før" bilder tenker jeg ;)

    Og grattis med 4000 besøkende. Så gøy!! *jippi*

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...