entotre


firefem

Annonse

torsdag 9. september 2010

Noen ord på snei... =)



Travelt for tiden
med to unger som skal oppfølges,
studier og forberedelser til langhelg i barteby'n,
altså Trondheim ;)

I morgen ettermiddag, setter nemlig kona til brutter'n og
jeg meg på toget til nettopp barteby'n,
med Lisa Williams show + masse annet på tapeten ;D

GLEDER MEG!!!

Og jeg ER SÅ SPENT!!!

Bildet er bare en annen vinkel av
nisjén med Maison-teksten,
pluss en liten flaske med en blomst som
eldstemor plukka med seg inn til mamma'n sin i går ♥

Ønsker dere alle en kjempefin helg :)
Det regner jeg med at vi får iallefall ;D

Fedrene skal ha ungene,
planer om badeland i nabobyen tror jeg :)
De får nå bare kose seg de også,
med ei fullstendig kone-fri helg ;-P

Ciaõ-Ciaõ

Klemmer fra

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...