entotre


firefem

Annonse

torsdag 23. september 2010

Carpe Diem...



I dag har jeg malt et ekstra strøk på en vegg i trappenedgangen,
nådde dessverre ikke helt opp, så øverste halvdel - får mannen ta etterhvert ;)

I kveld fikk jeg satt opp en wallsticker jeg har hatt liggende
ei stund (har flere jeg dessverre ikke har fått opp enda ;-/ )
og jeg synes det ble ganske bra, med tanke på
at veggen tross alt er av panel :)

Her er den korte veggen i trappenedgangen.
Da vi flytta inn hit gikk disse "stavene" helt ned til gulvet,
pene var de heller ikke.

Da vi pussa opp gangene nede og oppe,
foreslo jeg å få tak i samme type panel som var her fra før,
noe som heldigvis gikk bra,
og lage en halvvegg for å få det mer lunt oppe + mer barnevennlig.

De gamle "stavene" ble kappet, og så fresa mannen
mønster på hvert hjørne på dem, ble kjempefint :)

Slik var den FØR wallstickeren:

Og slik ble den ETTER wallstickeren:

Synes det ble rimelig bra jeg :)

Kanten nede skal det komme list på,
når taket nede får et strøk maling til på seg ;)

Da blir det nok bra, tenker jeg :)

Ble ikke forelesning på meg,
høres ut som ei gås i stemmeskifte,
og det er veldig spennende å høre OM det kommer lyd
når jeg åpner munnen, for ikke å SNAKKE OM hvordan den lyden
evt. høres ut *latterkrampe*

Det er bra man er fullpakka av selvironi iallefall ;)

I helga er det tiendebytte her i Mosjøen,
vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det,
men er som ei slags "markedshelg", med underholdning,
tivoli osv... Masse salg (det kan man like), men
jeg er ikke fortrolig med store folkemengder i butikkene, jeg BLIR så stressa...

Åge Aleksandersen er fast innslag på Tiendebytte,
og han skal visst hit i år også.

Var i fjor og hørte på han, men tviler på at det blir i år :)
Fikk han nå med oss da vi var på Selbufestivalen i sommer da ;)
Hehe ;)

Håper alle har hatt en flott torsdag :)

Og dere, hiv dere på utfordringen i forrige innlegg davel ;D

Klem

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...