entotre


firefem

Annonse

fredag 19. mars 2010

Nydelig Giveaway-premie =)

Tidligere denne måneden vant jeg giveawayen hos
Stines Hverdag

Foto: Linnie's interiør og oppussing

I dag kom denne aldeles nydelige evighetskalenderen i posten fra Stine :)
Dette er da premien hun hadde på giveawayen.

TUSEN TAKK for denne nydelige kalenderen Stine.
Jeg ble så utrolig glad da JEG vant giveawayen din, for denne ønsket jeg meg virkelig :)

Har ikke helt bestemt meg for hvor den skal henge enda, men enn så lenge pryder den vår mindre pene vegg i stua, og gjør den vakrere ;)
Det er sånn trådstrie fra 70-tallet som er malt ørten omganger på den veggen jeg snakker om, så den skal pusses opp etterhvert ja ;)

Ta turen innom Stines Hverdag.
En kjempekoselig blogg, som er verdt å besøke :)

Igjen; hjertelig takk for den flotte kalenderen, den er helt meg og jeg ble virkelig glad for den :)

Mange klemmer fra

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...