entotre


firefem

Annonse

mandag 22. mars 2010

Hjelp!!! Huff å læll...

Foto: Linnie's interiør og oppussing

Tror jeg gir opp jeg...

Hele mårran og formiddagen har jeg prøvd å få plassert den nye banneren
midt på, men uansett hva jeg gjør, så er det et åpenrom til venstre -
som igjen resulterer i at banneren går like mye ut til høyre.

At det skulle være så vanskelig å flytte banneren/headeren litt til venstre, hadde jeg aldri trodd.

Husker ikke hva jeg gjorde sist heller *rødme*
Så nå ser hele greia skjevt ut, og bloggen ble ikke så veldig fin.

Har endra på bakgrunnen også, og gjord den bredere, slik at jeg fikk bedre plass til bloggeriene mine, og kan vise større bilder og sånn.
Måtte jo tilpasse banneren også, men nå ble det jo bare tull.

Har googla etter blogger tips og triks på både norsk og engelsk, men har ikke funnet noe som kan hjelpe meg.
Enten er det til wordpress, eller så er det ikke akkurat det jeg leter etter til blogger/blogspot.

Så nå er Linnie rimelig frustrert her *ler*
Derav bildet i toppen av innlegget her, det er en påminnelse til meg selv;

Bak skyene, er himmelen alltid blå, hihi ;D
Bildet er tatt i august/september 2008.

Om noen har tips til dette med banneren/headeren min, blir jeg kjeeempeglad altså :)


Kommer sterkere tilbake med før-etter innlegg etterhvert ;)

Klemmer fra
Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...