entotre


firefem

Annonse

fredag 29. januar 2010

Trappegrinda er blitt fornyet

I dag bestemte jeg meg spontant, nå var jeg så lei av den slitte trappegrinda i ubehandla treverk, at nå skulle den få seg et par strøk maling ;)

Gikk ned i boden vi oppbevarer maling og verktøy og slikt i, og fant en boks hvitmaling.
Fargen er Bomull :)

Så nå har trappegrinda fått seg et par strøk hvitmaling, og er som ny, og mye finere enn den var fra før ;)

Photobucket
Et aldri så lite nærbilde :)

Photobucket
Slik var den før, ikke mye fin nei, og veldig slitt.
Om dere ser at vi ikke har gulvlist på den veggen der, så

har det sin grunn, nemlig at vi vurderer å sette inn ei dør til stua, så vi venter med gulvlister til vi har funnet ut enten eller ;)
Blir det opp til meg, så blir det dør ja, hehe ;)



Photobucket
Slik er grinda nå, etter et par strøk med hvitt :)
Den ble nå mye finere, ikke sant? :)

Artig med fornyelse, og det ble jo også mer helhet i alt, når grinda fikk
samme farge som vangene og gelenderet på trappa, tak og gulvlister samt lister rundt vindu og dører ;)

Nå gjenstår det bare å velge ut neste prosjekt, blandt alle idéene mine ;)


Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...