entotre


firefem

Annonse

fredag 18. februar 2011

Å sy klær til pinner :)


Ja-a :)

Photobucket

Jeg har to prinsesser i hus,
og de to har hvert sitt par med Knerten og Karoline :)

I dag ble dagens syprosjekt å sy hvert sitt skjørt til
de to Karoline-pinnene deres :)

Veldig smått, og veldig pirkete,
men tok meg ca 20-30 minutter å sy begge skjørtene,
så var jo ikke noe heldagsarbeid ;)

Jentene er strålende fornøyde med å få pynta
Karoline-pinnene sine litt ekstra,
og jeg er bare glad jeg fikk det til ;)

Ikke så vanskelig,
men når det blir så smått, er det straks
litt mer knotete å få det til å bli fint :)

Har tenkt på å sy shorts til knerten-pinnene,
men vet ikke om det blir, for det blir straks litt vanskeligere ;)

Sola skinner, og det er endelig helg :D

Ha en fin fredag =)

Klem

Photobucket

4 kommentarer:

  1. Tihi, så søøøte!

    Knerten her i huset har ikke fått kjæreste enda han stakkar, sånn er det vel når han eies av en gutt med piiiittelitt kjæresteflauhet om dagene :) <3

    (skjedde me å skrive bokmål da??! *knis*)

    SvarSlett
  2. Så søte skjørt Karoline pinnene har fått på seg da:)
    Lykke til med shorts sying til Knerten pinnene, og en riktig god helg:)

    Klem Milla

    SvarSlett
  3. Åh, så søte de ble. Imponert :) Og får du sydd shortsene blir jeg ekstremt imponert :D
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...