entotre


firefem

Annonse

torsdag 17. februar 2011

24 timer føles som 24 minutter av og til... :)




Døgnene har for få timer,
jeg har for mye som skal gjøres på for få timer også ;)

Photobucket

I helga var vi hos mine foreldre.
Vi pleier å være der når det er morsdag og farsdag :)

Koselig helg, men likevel mye som skulle gjøres,
så ble ikke tid til å besøke venner i byen osv, menmen...
Sånn er det som regel alltid.
Etter stressende uker prioriterer vi å roe ned og prøve å
slappe av, så får man heller besøke venner når man har ekstra overskudd.

Ikke alle som forstår dette kanskje,
men når mannen har en jobb som tvinger ham ut av senga
hver natt før 3, og jeg selv har hus, unger og en utdannelse som krever sitt,
så er vi rimelig utslitte begge to - og helga kommer som en
slags redning, hehe :)

Uansett :)

Gleder meg til å etterhvert vise frem litt
nytt som er kommet i hus - men tror kanskje jeg avventer
til jeg har fått resten i hus :)

Rart med det, hvor lang tid det skal ta å bestemme seg for noe,
som man for noen uker siden, bare, var overbevist om at man ikke trengte å
skaffe seg - igjen ;)

Så får man idéer, og finner ut dette kan være kjekt likevel.
Så starter prosessen; Skal, Skal Ikke...?
Denne gangen endte det med Skal ;)

Hatt sol daglig i ei ukes tid nå,
og det er kjempegodt :D
Sola skinner som bare det nå, og jeg gleder meg til fredag og helg ;)

Ha en fin torsdag!


Klem

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...