entotre


firefem

Annonse

søndag 20. februar 2011

Ett Bilde Om Dagen 2011 - Bilderas



Ja, her kommer et realt bilderas,
ei stund siden jeg har oppdatert med dagens bilde :)

Søndag 6. Februar - En sovende engel i snøen :)
Photobucket

Mandag 7. Februar - Fiksa Hello Kitty dukketrilla for minstemor :)
Photobucket

Tirsdag 8. Februar - Bakte brød denne dagen :)
Photobucket

Onsdag 9. Februar - Kaffe på Lille sammen med kona til bruttern :)
Photobucket

Torsdag 10. Februar - I Just LOVE Our Fireplace ♥
Photobucket

Fredag 11. Februar - Tulipaner som pappan min ga til mamma før morsdagen :)
Photobucket

Lørdag 12. Februar - Ei av rosene mamma fikk av oss, i tillegg til gave til morsdagen
Photobucket

Søndag 13. Februar - Telysholder med bilde av gulljentene mine ♥
Photobucket

Mandag 14. Februar - Nydelig flott vær, tatt med mobil gjennom bilvinduet på tur hjem fra byen.
Photobucket

Tirsdag 15. Februar - Smykket jeg fikk av mann og barn på morsdagen ♥
Photobucket

Onsdag 16. Februar - Orden i sysakene ;)
Photobucket

Torsdag 17. Februar - Sydd ny refleksvest til 3.klassingen, av en svææær refleksvest. Den gamle er jo utslitt ;)
Photobucket

Fredag 18. Februar - Knerten, Karoline, Karoline og Knerten. Nye skjørt til Karolinene ;)
Photobucket

Sånn, da var bildeboomen over for denne gang, hehe ;)

Noen av bildene har jeg jo brukt i innlegg,
men vil jo ha dem samlet når jeg legger dem ut :)

Tror jeg må legge ut dagens bilder litt oftere, hihi ;)

Her sitter jeg i pysj og fryser,
veden knitrer i peisen, men jeg har visst fått
skikkelig kulde i kroppen - som trenger litt mer avtining før den forsvinner ;)

Håper dere alle har en fin søndag :)

♥ Klem ♥

Photobucket

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...