entotre


firefem

Annonse

søndag 24. oktober 2010

Søndag, nakne trær og hvite roser...



Søndag...


I dag har jeg fundert mye over innleveringsoppgava jeg holder på med
nå om dagen...

Jeg har vasket vinduet på prinsesserommet,
både utvendig og innvendig - i flere omganger.
Må være rent skal skjønne,
og nå fremover er det vel håpløst å få vaska vinduer,
etterhvert som frosten setter inn...

Jeg har også tatt noen bilder...

Det øverste bildet er et utsnitt av en av rosebukettene
som pryder stua vår i helga...

Det ble tatt og lagt hjerteramme på,
med et spesielt menneske i tankene...

Dette av treet tok jeg fordi jeg er fascinert av nakne trær,
som lager svarte siluetter mot himmelen...

Egen stemning med slike bilder, tok noen flere men... :)

Her er rosebuketten med 7 roser i.
De ville ikke samarbeide helt, men det er så ;)

De står i vinduskarmen, med panelgardina til bakgrunn ;)
Naturlig lys og foto skaper en egen, og ren stemning :)

Håper alle har en fin søndag :)
Tenkte å få fiksa madrass i senga på prinsesserommet (litt gjenbruk)
og få strøket gardinene og få de opp :)

Klem
Photobucket

3 kommentarer:

  1. Veldig flotte bilder ;) Ha en flott søndag videre ;)

    SvarSlett
  2. Så trist at noen kjære har gått bort. Tenker på deg i dag, håper det går fint. Begravelse er vondt, men når det nå er sånn, så er det jo "godt" å få en avslutning også.
    Ta vare på hverandre ♥

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Takk for koselige hilsener hos meg. ♥ Så heldig du er som har fått møte snåsakailln! Har ikke fått med meg at han skulle hit, jeg... En opplevelse for livet, vil jeg tro.

    Ja, jeg har kost meg på tur. Men, er jammen glad vi tok toget. Vi så blålysene på E6'n på andre siden av elva på tur sørover :/ Ille! :(

    Salting..?
    Bare ikke begynn å diskuter salting av veier med meg, - da går blodtrykket opp... ;)

    Gleder meg forresten også til i morgen. Vi sees sikkert, - uten at vi vet hvem den andre er (he-he) selv om jeg har sett bilde av deg. :)

    Håper du har en fin kveld. Skjønner at du antageligvis har hatt en følelsesladet dag..?

    Klem til deg.
    :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...