entotre


firefem

Annonse

tirsdag 26. oktober 2010

Møte med Snåsamannen...



I kveld møtte jeg Snåsamannen...

Han er på bokturné, med sin nyeste bok
"Den Gode Kraften"...

Den koselige gamle mannen satt og signerte bøker,
smilte, hilste og småpratet med alle som kom.

Det var spesielt å møte ham,
og enda mer spesielt å få ta ham i hånda :)

Nå har jeg et evig minne om Joralf :)

Kommer alltid til å huske dette møtet,
ordene som ble vekslet,
og kommer alltid til å ha boka med hans ord og signatur i :)

Koselig avslutning på en ellers tung dag.
Godt man kan finne gleden likevel.

Håper alle har hatt en fin tirsdag.

Klem

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Ååå, - så koooos! Heldige du.
    Det gikk meg helt huuus forbi at han var her i går...

    Stor klem
    :)

    SvarSlett
  2. Så koselig å treffe Snåsamannen da. Og så gøy at du fikk tak i signert bok:)

    Du lurte på slik kontroll sak til å hente ut saker og ting fra hard disk...
    Den vi har kjøpt heter: USB 2.0 to IDE+SATA.
    Kjøte den på en data butikk og betalte 399,-(tror jeg)
    Den kan brukes til 3.5" og 2.5" Sata HDD, 2.5" IDE HDD og 3.5" IDE HDD(dvd room,cd room,cd-rw,dvd+rw dvd-ram)
    Jeg fatter ikke hva halvparten av det der betyr,men ifølge gubben kan man bruke den både til laptop-harddis og stasjonær harddisk iallefall!
    Håper du ble litt klokere av dette. Du kan jo spørre på en data-forretning for sikkerhets skyld:)

    SvarSlett
  3. Kan tenke meg det var fint å treffe han :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...