entotre


firefem

Annonse

søndag 3. oktober 2010

Prosjekt Prinsesserom #5 - Tryllestøv... ;)



I helga har vi vært ganske effektive,
til tross for at vi ikke har
stått på hodet i oppussinga av rommet til litjmor
HELE tiden, men mye av tiden :)

En bitteliten rundtur i rommet etter at alle platene er kommet opp :)

Her står jeg ved døra og tar bilde til høyre mot kråa ved vinduet,
på motsatt side av rommet :)

Her står jeg også ved døra, og tar bilde mot venstre.
Den brune veggen er veggen som skal bære den fine prinsessefargen
Tryllestøv ;)

Her står jeg i kråa som var avbildet på forrige bilde,
og tar bilde mot vindusveggen, som dere ser :)

Minimontasje tatt fra et stykke foran vinduet,
og mot kråene på motsatt side av rommet :)

Her er grunninga kommet på den brune/ubehandla veggen :)
Jeg har grunna, og mannen begynte såvidt på Tryllestøv
mens jeg tok bilder (jeg jaga han fort bort derifra,
så jeg fikk overta selv, tihi...)

Her er første strøk med tryllestøv kommet på :)
Malt et strøk til etter dette bildet ble tatt :D

Vanskelig å få bra bilder når det er
mørkt ute, og den skarpe arbeidslampa er
eneste lyskilden i rommet :)

Gleder meg til å se den rosa veggen i dagslys i morgen :)

Tenker det blir et strøk Tryllestøv til =)

Nå gjenstår det siste strøket med Tryllestøv,
pussing + maling av "vinduet" (u know what I mean ;) .. ),
og gulvet.

Skal også få skifta ut ledningene som går inn på rommet,
for de som er der nå er gamle + fulle av malingsflekker.
Lite pent, og kanskje ikke så sikkert heller...

Gått i ett her i dag :)

Mannen har fått gjort masse utendørs,
spyla av campingvogna blandt annet, rydda materiale
og en masse annet :)

Jentene har lekt ute i flere timer,
og så har de begge fått bada/dusja til kvelden :)

Middagen ble kvelds her i dag,
og da lagde jeg Linnie's egenkomponerte pølsegrateng :)

Håper dere har hatt en fin søndag :)

I morgen setter høstferie-uka inn :)
Kjenner det skal bli godt å slippe å stå opp
kl. 06:00 på mårran *ler*

Synes bare synd i mannen min, som må dra hjemme fra før 03:00
pga jobben...

Håååper ruta blir endra tidsmessig snart, slik at han får sove lenger på natta,
kan umulig være bra å stå opp og dra på jobb
midt på natta, hver ukedag, i årevis vel...?

Nå skal vi kose oss med litt is og filmen
I Now Pronounce You Chuck And Larry ;)

Så Twilight i går, og han Edward er nå en smule kjekk,
det skal innrømmes ;)

Klemmer fra

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...