entotre


firefem

Annonse

søndag 23. oktober 2011

"Oppvask" på kjøkkenbenken + + ;)

.
.
Det er nok mange med meg, som ikke synes
at denne kjempelekre, fargesprakende saken, egentlig passer inn
på kjøkkenbenken...

Photobucket

Det er ingenting i veien med å være fargerik og skinnende,
men når man krasjer fullstendig med resten av
fargene på kjøkkenet, ja da må noe gjøres.

Så jeg gjorde noe jeg lenger har tenkt på,
sist jeg var i Trondheim.

Jeg kjøpte nemlig en metallboks for å oppbevare innholdet i den lekre,
fargesprakende saken, oppi.

Den er ikke helt den boksen jeg egentlig vil ha,
men jeg drøyde for lenge før jeg bestemte meg,
og da var den borte.
For den jeg egentlig ønska meg var hvit, med lysegrå skrift på...

Menmen ;)

Photobucket

På kremmerhuset fant jeg denne her, bildet over altså.
Husker ikke prisen i farta, men den var ikke så ille.

Den er jo egentlig beregna for vaskepulver til klær,
men den fungerer på kjøkkenet også, til å oppbevare
vaskepulvertabletter til oppvaskmaskinen ;)

På den boksen jeg egentlig ønska meg,
var jo teksten mer oppvask-middel eller noe i den duren,
derfor er det kjempesurt at jeg ikke fikk finger'n ut før.
Menmen, gjort er gjort og spist er spist ;)

Jeg er fornøyd læll jeg :)

Photobucket

Se så fint oppvaskmaskintablettene ligger i den nye boksen sin
og stooorkoser seg, mens de venter på å få gjort
sin gode gjerning på kjøkkenet ;)

Dermed fikk jeg også viljen min med å
slippe å ha disse tablettene i skapet under vasken.
Det er nemlig samme skap som vi har søppelbøtta i,
og jeg synes ikke det er så morro å ha oppvask-relaterte ting
i samme skap som søppelet.

Kall meg gjerne rar, for det stemmer ;)
Jeg er nå engang sånn ;)



Forresten fikk jeg en koselig kommentar om
bloggen min på lørdag :)

Helt uventet, og utrolig hyggelig :)

Jeg er ofte reservert når jeg er i byen,
og ofte ser jeg ikke folk jeg egentlig kjenner, før de nærmest står på nesen min.
Andre ganger tar det rett og slett bare tid før jeg kobler.
Utrolig kjedelig, men sånn er det.
(Stresser lett i byen...)

Så ofte blir jeg så overrumplet at tankene snurrer for å koble hvem folk er - og
så skal jeg jo si noe, og så tar det sin tid før den biten også kobler,
og glemmer jeg å smile - er det rett og slett fordi jeg
er bittelitt overrumplet, og ikke fordi jeg er sur eller lei meg :)

Utrolig koselig å hilse på folk man kjenner til,
og også å få hyggelige kommentarer,
det tror jeg gjelder for alle :)

Så, da var bloggen litt mindre støvete for denne gang ;)

I morgen skal vinterluggene på Elvis, ja, bilen min ;)

KLEM


Photobucket

3 kommentarer:

  1. Veldig fin boks :) Har vurdert å kjøpe sånn boks jeg også, men litt treg med å få ut fingeren jeg også.. :P

    SvarSlett
  2. Den var fin!

    Jeg syns heller ikke mye om de boksene de kommer i..! Selv har jeg mine i ei lita sink-krukke på kjøkkenbenken og så har jeg merka den med dymo-maskinen min (he-he).

    Skal se om jeg får lagt ut bilde av den. ;)

    SvarSlett
  3. Du har så mye artie detaljæ, Linn! :)
    Lise

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...