entotre


firefem

Annonse

lørdag 1. oktober 2011

Litt nytt på Prinsesserommet ♥

.
.

Ja, det ble litt nytt til prinsesserommet til litjmor også,
da jeg var innom IKEA Leangen denne tirsdagen :)

Blandt annet en enkel, rosa krakk (som jeg fikk sydd pute til),
og et "klapp-bord" til å henge på veggen.

Photobucket

Litt detaljbilder fra prinsesserommet, jeg er alt for dårlig til å ta meg tid til
å fikse slike bilder, men denne gangen ble det ;)

Photobucket

Øverst til venstre ser vi da snuppa sitt lille tegne og "hobby"hjørne ;)
De praktiske oppbevaringsboksene på veggen, kommer også fra IKEA,
og heger Bygel, det samme heter stanga ;)

Bordet kan slås inntil veggen, og etterlater da en liten hylle man kan sette
eller legge ting på, dersom man har behov for det.
Bordet er også fra IKEA, og heter Norberg.

Den lille krakken er også et IKEA-funn, heter Marius og er helt enkel.
Midlertidig løsning til vi finner noe annet - men hun liker den kjempegodt
etter at mormora var så snill å sy en kjempesøt pute til den (som er knytt fast til setet).
Puta er forseggjort, og trekket kan tas av og vaskes ;)

Jeg synes krakken ble kjempesøt jeg


Det lille hjørnet ble kjempekoselig synes jeg,
og litjmor selv er meget fornøyd :)
Første kvelden det var montert opp, satt både storesøster og lillesøster
der og tegna ilag og kosa seg ;)

Storesøster har et PC-bord fra IKEA på sitt rom,
og en kontorstol som er arvet etter mormor.

Vi har planer for storesøsters rom også,
fornye det litt mer enn det som ble gjort i full fart før vi flytta inn her for snart 4 år siden.
Hun trenger også å få et koseligere rom, men alt til sin tid.
Vi får nøye oss med å planlegge så lenge, så får vi se når vi får starta opp :)
Håper det ikke blir så lenge til :)

Marius-krakken så forresten opprinnelig slik ut,
uten pute:

Photobucket
(Bilde lånt fra ikea.no)

Disse krakkene finnes også i lyseblå, svart og hvit.

Klem
Photobucket

5 kommentarer:

  1. WOW; så flott. Mange fine tips her :D

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig blogg du har! Jeg har akkurat begynt å jobbe på Nille og kom over innlegget de hadde om bloggen din. Da måtte jeg jo innom å titte. Har akkurat lagd meg blogg selv. Har ikke kommet så langt, men hadde vært veldig koselig om du tok turen innom.

    Mvh
    Anniken :)

    SvarSlett
  3. Koselig. Nå er nok lillemor fornøyd. Ikea har så mange fine og smarte løsninger. Den krakken ønsker jeg i svart på soverommet.

    Takk for titten og ha en fin søndag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Fine detaljer og ting :) Kjekt med noko nytt både for liten og stor :)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Jeg har tatt en avgjørelse om å legge ned bloggen, fordi jeg ikke strekker til. Det var bare du som hadde meldt deg på giveawayen..derfor blir den avlyst også. Jeg beklager dette.

    Ønsker deg lykke til videre!

    Varm klem.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...