entotre


firefem

Annonse

søndag 3. april 2011

Award og oppdateringer fra hverdagen :)



Jeg har fått en kjempekoselig award :)


Denne awarden fikk jeg av søte Camilla - Med bloggen Milla's Forunderlige Verden.

Tusen takk Camilla, dette varmer skikkelig.

Spesielt nå som jeg ikke har hatt tid til å prioritere bloggen noe særlig på en evighet.


♥ Tusen takk ♥

Jeg vil gjerne gi denne videre til






Mange flere som fortjener den også utover disse flotte bloggene - ingen nevnt, ingen glemt ♥

*****

Her har vi hatt hardkjør.

Etter jeg hadde tatt stp-prøven (som jeg fortsatt ikke vet karakter på),

gikk det noen dager før eldstejenta vår ble syk.

Hun kasta noe voldsomt opp, men jeg har vondt for å tro at det er noe smittsomt.


Ingen av oss andre 3 ble syke,

men vi er også kjempenøye på håndhygiene og slikt dersom vi får oppkast i hus - og tro meg,

det NYTTER :)


Etter dette har hun fortsatt ikke kommet seg helt, selv om oppkastinga var ferdig mandag kveld. Sliter med matlyst, og i det hele tatt.


Første skoledag etter hun ble bedre, var fredag,

så smitta hun iallefall ingen andre,

dersom det var smittsomt.


Så var jeg på forelesning på torsdag,

det var både interessant og morsomt :)

Annerledes forelesning, ei herlig ung dame fra Førde :)


Avslutta med quiz fra forelesninga,

og premien var ei svær plate med melkesjokolade ;)

Vi var 3 lag, og mitt lag vant :D


SÅNT er kjekt ;)

Men vi delte selvfølgelig premien på hele gjengen ;)


Tenkte å se om jeg kom meg på forelesning til uka også.

Ikke heeelt i min "bane", men likevel...

Vi får se.


Satser på å komme meg på den store førstehjelpsøvelsen i uke 18 affal :)

Flere poster med ulike skader, sykdommer, ulykker osv,

sånt er kjempemorsomt

(ja, morsomt, for det er god læring, og ingen er skadet in real ;)... )


Jeg sliter litt med å holde latteren tilbake på slike øvelser,

jeg ER bare sånn, ler utrolig lett, til alt mulig,

men mener aldri no vondt med det :)


Latteren sitter bare løst hos meg, og ofte bobler den over *rødme*

Men man må bare prøve å oppføre seg litt profesjonelt ;)


Velvel. Nå skal jeg poste innlegget,

så får vi se om jeg ikke får lagt ut oppskrift på sukkerpasta etterhvert,

har jo lovet å komme tilbake til den, hehe :)


TTT :) Runder straks 10.000 besøkende :) Koselig:D


Klem


Photobucket

3 kommentarer:

  1. Snille du - gratulerer med Award og tusen takk for at du deler den med meg!!
    Makaløst moro at dere vant quizen da - også så rause som delte!!
    Ja snart feiring med makaløst flott tall - moro !!
    Jeg driver og flytter bloggen for tiden, du milde det er spooky... så jeg prøver å ta med awarden i neste innlegg... det bør gå smertefritt - adressen skal forbli den samme, men du vet... håper ikke jeg forsvinner ut av denne sfæren... jaja - da kommer jeg nok plutselig tilbake serru ;))
    Ha en vidunderlig fin uke!!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  2. hei og hopp :)
    Huff så treg æ e me å svare tilbake, og ikke minst legge igjen en hilsen..
    Bloggen har ikke vært mest prioritert i det siste, da æ har overtatt både regnskap til campingplassen vi e på , og foreldreansvaret på fotballaget til storebror! Dagan og uken har gått I ETT! Men gøy e det likevel :D
    Koseli å se oppdatering på bloggen din ;) Høres ut som du trives bare godt me studian dine ;)

    Håpe storesøster bli i go form snart stakkar.

    Ps: Joda tapetveggen e enda der den va.. har kun bytta ut gulvet, ellers e alt som det va før vannlekkasjen :) Bare ommøblert litt som du kan se på bloggen :D

    Klæmma til dæ :)

    SvarSlett
  3. Aaawww ♥
    Tusen, tusen takk! Sånt varmer.
    :)

    Vil vel egentlig veldig gjerne gi den tilbake til deg. Det er alltid så koselig å stikke innom bloggen din og å få kommentarer fra eg inne hos meg. :)

    Håper helsa er ok og at det går bra med studiene! :))

    Klem til deg.
    :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...