entotre


firefem

Annonse

torsdag 16. desember 2010

16. Desember...



Det går trått med innleveringsoppgava.
Hittil har jeg bare skrevet omlag 14 sider (A4 sider på PC),
og kun berørt 2 av 6 punkt på oppgava.

Ikke helt ferdig med punkt 2 engang, så jeg er spent.
Den MÅ være inne i løpet av denne uka...



Photobucket

Så, vi får se hvordan det går :)

Jeg la fra meg oppgaveskrivinga ca. klokka 00:15,
og gikk i gang med å vaske stuevinduene og kjøkkenvinduet, på innsiden.

Måtte gripe sjangsen før storfrosten slår til igjen.

Hvor søtt det enn er, med merker etter små barnehender og fingrer på vinduene,
så har jeg lyst å ha rene vinduer til jul :)

Får se hvor lenge det varer denne gangen ;)

Bildet i dag er av et nissepar som har tilhørt min mormor.
Jeg kan ikke huske ei eneste romjul hos dem, uten at dette nisseparet
og et identisk nissepar - sto fremme i seksjonen hos mormor og morfar.

Det er 4,5 år siden mormor og morfar ble borte for oss,
men jeg har dem i hjertet mitt likevel,
akkurat som mor og far er der (farmor og farfar).

Dette nisseparet ble mitt for noen år siden,
og det er den kjæreste julepynten jeg har.

Kjemperedd for at det skal bli ødelagt, så verner veldig om det :)

Synes de er aldeles nydelige,
og de viser igrunnen hvordan mormor og morfar var
mot hverandre :)

Jeg SKAL ta meg en real bloggerunde når jeg kommer
i mål med innleveringsoppgava.

Nå blir ikke bloggerunder og kommentering
rundt om prioritert - selv om det er myyye morsommere
enn å sitte å bla i hundrevis av sider med tørr ambulansefag-teori ;)

Kryss fingrene for at jeg får oppgaven ferdig uten problemer da =)

Hihi :)

Mange adventsklemmer fra

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...