entotre


firefem

Annonse

torsdag 4. juni 2015

Storytel


Jeg er Buzzador, og gjennom å være Buzzador får man prøve og teste mange artige produkter og tjenester, noen får man teste før de kommer på markedet til og med. 
Har DU lyst til å bli Buzzador? Send en mail til meg på linni_(a)hotmail.com så ordner jeg det ;) 



En av tjenestene jeg buzzer nå er abbonementstjenesten Storytel. 
Her kan du finne mange lydbøker og e-bøker, og virkelig kose deg. 



Her ser dere en av menyene hos storytel. 
Dette er et screenshot/skjermbilde fra min mobil.



Her er ei av bøkene jeg hører på for tiden :) 
Veldig spennende ;) 



De har kjempemange boktitler, og det er så avslappende å kunne legge seg ute i hengekøya, 
lukke øynene og bare slappe av i sommersola med ei god lydbok - drømme seg vekk ♥ 

Du kan også lese e-bøker hvor som helst, når som helst, siden du via appen deres kan lese bøkene på PC, Mobilen og nettbrettet. Du registrerer egen bruker på sidene deres, og har dermed tilgang til din egen brukerkonto hos dem. Slik kan du fortsette å lese på ei bok på mobilen selv om f.eks. nettbrettet ligger til lading osv. Genialt :) 



Du kan lese/høre bøkene både via streaming (internett/mobilnett), eller laste dem ned til bruk offline, dersom du vet at du skal et sted der du har dårlig eller ingen tilgang til nett. 

Genialt dersom du skal til sydligere strøk på ferie, da du slipper å betale i dyre dommer for nettbruk siden du bare kan laste ned før du reiser ;) 

Storytel finner du ved å klikke HER


Anbefales virkelig, og de har titler som passer til alle og enhver, alt fra barn til ungdom og voksen. 
Prøv da vel ;) 


#lydbokbuzz2015 #storytel #buzzador


Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...