entotre


firefem

Annonse

torsdag 4. juni 2015

Piano Softis Base

Jeg er Buzzador, og gjennom å være Buzzador får man prøve og teste mange artige produkter og tjenester, noen får man teste før de kommer på markedet til og med. 
Har DU lyst til å bli Buzzador? Send en mail til meg på linni_(a)hotmail.com så ordner jeg det :) 



Piano Softis Base er et av produktene jeg har vært så heldig å få buzze i det siste :) 


Den kommer i to smaker; Vanilje og Jordbær :) 

Den er veldig enkel å tilberede, den skal bare piskes i rundt 3 minutter, 
fryses i 3,5 timer, piskes i 1 minutt, og serveres :) 

Den kan også tilberedes i iskremmaskin, og egen veiledning står angitt på pakken.

Det var mine tre døtre som stod for det meste av smakingen, 
da jeg prøver å begrense meg litt på søte saker ;)
Men, joda, jeg smakte jeg også, og de var kjempegode, begge smakene :) 

Jentene elsket dem, og vil gjerne at vi skal lage dette flere ganger :) 


Testet ut litt forskjellige toppinger :) 
Jordbærene og blåbærene, som jeg kjøpte i butikken i går, hadde mugnet, 
så dem plasserte jeg fint i søpla, dessverre. 
Men isen ble kjempegod med toppingene vi valgte å bruke i stedet for bærene ;) 

Vi brukte: 

Dr. Oetker kakestrøssel
Freia Sjokoladesaus
Gelebønner (smågodtplukk)

Prøvde også uten strøssel, kjempegodt det også :) 

Kan absolutt anbefales for de som har lyst til å lage sin egen softis ;)
Garantert en slager i barneselskap :) 

Eneste minuset er at jeg synes den smeltet litt for fort, 
men den smakte kjempegodt likevel :)

♥ 

 #pianosoftis #buzzdinegensoftis #buzzador

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...