entotre


firefem

Annonse

onsdag 22. juni 2011

Kelly Moore Fotobag/Veske



...Kan man være så heldig å vinne inne hos
Jorid med bloggen Noe På Hjertet.
Hun arrangerer denne giveawayen i samarbeid med fotobag.no

Jeg fant min favoritt blandt Kelly Moore veskene,
og den heter Libby - Grey ♥♥♥
Trykk på navnet på min favorittveske, så får du se og lese mer om hvilken jeg falt for ;)

Foto: fotobag.no

Den er kjempelekker,
og de som ikke vet at det er en fotoveske, kan nok ikke se det heller,
noe jeg synes er et kjempepluss :)

Vanlige fotobager/vesker har det typiske fotobag-utseendet,
Kelly Moore Libby Grå
har stil og er kjempelekker ;)

Jeg prøver lykken da min fotobag allerede er for liten med tanke
på alt av tilbehør jeg har til speirefleksen, samt at jeg liker å kunne ha med
mitt lille kamera sammen med speilrefleksen når jeg skal ut og reise,
på ferie osv =)

I tillegg har denne modellen plass til en 17" laptop,
noe jeg har, og det hadde vært kjekt å kunnet få med seg både
fotoutstyr og laptop i en og samme lekre veske ;)

Samtidig har den nok plass til å romme hva man ellers ville
hatt med seg i ei vanlig håndveske, og "veggene" inni vesken kan
man organisere etter eget ønske.

Det er mye mye mer som er positivt med min favoritt kameraveske fra
Kelly Moore ;)

Er utrolig mange flotte fotovesker/bager inne hos fotobag.no ,
så klikk på linkene ovenfor,
og finn din favoritt.

Hvorfor ikke prøve lykken på giveawayen?
You might get lucky! ;)




PhotobucketKobling

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...