entotre


firefem

Annonse

søndag 8. mai 2011

Hjemmesydd Pynt Til Kjøkkenglass =)



Jeg har sydd pynt til kjøkkenglass :)




Photobucket




Har sydd sånt flere ganger tidligere, men aldri blitt helt fornøyd, jeg eeer så kresen. Er ikke 100% fornøyd denne gangen heller, men 95% kanskje, hehe ;) Elsker slike kaffe-tøy og med blonderen over ble de ganske spesielle, dekorative, tøffe og søte på en gang.


Fint å bruke til å ha blomster som jentene plukker til meg - i, eller til te-lys og lignende :)


Mønster hadde jeg ikke, så det laget jeg. Må lage nytt mønster til hver type glass, men det går greit med matpapir, sprittusj og saks. Så overfører man det bare på tynn kartong etterpå, så har man mal man kan bruke om og om igjen :)


Jeg tar alltid vare på malene jeg lager meg, til det jeg syr, synes det er veldig greit å ha sånt klart, mye lettere å sparke seg selv i gang senere også, når det grunnleggende allerede er klargjort ;)


Så da fikk jeg jammen til et lite interiør-innlegg her også, morsomt :D


Håper dere alle har hatt en kjempefin søndag :)


Klem
Photobucket

1 kommentar:

  1. Så koselig, og så utrolig flott bilde under her!
    Du, jeg har et par wallstickers jeg vant hos HH for en stund siden, som jeg aldri har fått opp. Engelsk tekst/vers, er det noe du hadde vært interessert i? I så fall skal du få dem av meg ;)
    Send meg en e-post, så kan jeg vise bilde om du vil!
    klem Nina

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...