entotre


firefem

Annonse

onsdag 6. april 2011

Mine Veggord - og annet =)


Jeg synes veggord er fint,


og har allerede flere rundt om på vegger og andre steder.

Har mange liggende, som venter på at diverse prosjekter skal fullføres,

men Ting Tar Tid... ;) Photobucket (Maison i nisjén på peisen, Live Well Laugh Often Love Much - sikringsskapet, Bad - baderomsdøra, Carpe Diem - Trappenedgangen, Velkommen Tilbake - innsiden av ytterdøra.)

Vært på en mini-bloggerunde i dag,

og da jeg bladde meg bakover i Aqua-Lady sin blogg (stikk gjerne innom henne),

så fant jeg et innlegg der hun hadde tatt ei utfordring fra NIB,

som gikk på nettopp dette med veggord.


Dermed ble jeg inspirert til å lage innlegg om noen av veggordene som pryder vårt hjem,

at the moment :)


Kommer sterkere tilbake *hakk i plata*


Skal starte på ei innleveringsoppgave i dag =)

I det nye faget.

Nå skal jeg hive meg utpå Ambulansemedisin-faget, og der er det tre bøker.


Har allerede gjort meg ferdig med ambulansefagboka Grunnleggende helsefag,

og fikk en aldeles grei karakter på standpunktsprøven ;)


Siste boka jeg skal gi meg i kast med,

blir etter nyttår 2012.

Den heter Ambulanseoperative emner.


Så blir det eksamen våren 2012,

og står jeg på den,

så bærer det forhåpentligvis ut i livet som lærling i en ambulanse =)


Time will show ;)


Det var det for denne gang :)

Ikke lenge til påske nå, forresten ;)

(Bare jeg som sliter med at det blir ekstreme mellomrom i teksten på innleggene?)


Ha det fint =)


Klem


Photobucket

3 kommentarer:

  1. Så fine wall stickers du har Linnie:)
    Ønsker meg jeg også, men det har blitt med det...så langt!
    Når det gjelder mellomrommet i teksten vet jeg ikke hva du skal gjøre...Har ikke det problemet!
    Men du kan høre med Jorid, som har bloggen Noe på hjertet!(http://blogger-hjelp.blogspot.com/)
    Hun har en sånn tips,triks og bloghjelp blog, og er veldig hjelpsom:)
    Ha en fortsatt fin dag Linnie:)

    Klem Milla

    SvarSlett
  2. Kjeeempefin den du har på sikringsskapet :))

    Ble kjempeglad for den kommentaren inne hos meg, - virkelig gøy at noe av det jeg hiver ut på bloggen blir til inspirasjon. ;))

    Jeg er selv veldig snar å stikke innom bloggen din når jeg ser at du har lagt ut noe nytt. Men, er dessverre ikke så flink til å legge igjen spor etter meg bestandig... :o

    Klem til deg.
    :))

    SvarSlett
  3. Du er så flink med skoleoppgaver og eksamener, og det er så gøy å lese. Nå er det virkelig DIN tur ja :)

    Fine veggord du har. Jeg har et par liggende, men har aldri "fått de til" hjemme hos oss, og nå er det ikke aktuelt lenger. Kanskje jeg må ha en liten giveaway? hihi...

    Lykke til med videre lesing! Stå på!
    Stor klem fra meg xx

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...