entotre


firefem

Annonse

søndag 5. desember 2010

4. Desember & 5. Desember



2. Søndag i advent :)


Her har helgen gått utrolig fort,
vært så mye å gjøre hele tiden, vært liten tid til pc, nett og blogging ;)

I går kveld kosa vi oss egentlig bare,
så jeg var kun på nett noen minutter mens
vi var hjemom og henta litt ting før vi dro utover til
mine foreldre, der jentene var mens vi feiret min bror på fredag =)

Kom hjem i dag :)

Har fått vite karakteren på skriftlige delen på
prøven jeg hadde, den var også 6,
så jeg kan ikke akkurat si meg misfornøyd med det :)

Jeg var egentlig nervøs for at jeg hadde tatt
meg en real tur ut i granskauen på den delen,
men jeg fikk hakeslepp da jeg fikk vurderinga tilbake ;)

*Weee!!!*
Som dem sier ;D

Da var det bare å gå løs på ei ny uke,
med nye muligheter og enda flere juleforberedelser,
tenker jeg ;)

Håper DU har hatt ei flott helg,
og at uken din blir fin ;)

Klem

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...