entotre


firefem

Annonse

torsdag 2. desember 2010

2. Desember



Etter flere dager uten nett,
er jeg endelig tilbake =)

Ikke fått vært innom så mange blogger enda,
så tenker jeg har mye å oppdatere meg på =)

Dagens fotomontasje er av min kjæreste
adventsstake.

Håper den aldri blir ødelagt =)

Den har vi hatt i 8-9 år nå,
den er kjøpt i Bodø, og minner meg om jul
med familie - og ikke på sykehus...

Jeg husker ikke helt om det var jula 2002 eller 2003 jeg kjøpte den,
men uansett husker jeg drømmene om å
ha advent hjemme og ikke minst feire jul hjemme.

Jula 2002 var vi selvfølgelig på sykehus,
pga eldstejenta vår.

Vi var på sykehus konstant mellom 13 mai 2002
og slutten av september 2003.
Så snuppa sine to første 17-mai feiringer,
første julefeiring og første bursdagsfeiring - blandt annet
ble på sykehus.

Jeg er sååå glad i denne adventsstaken, for i alle år siden
har den fulgt oss i adventstiden og julen :)

Jeg pakker ikke bort denne, selv om adventstiden er over,
jeg setter røde lys i den i steden =)

Nå er jeg blitt glad i den nye også,
men på langt nær på samme måten som denne her.

Fra jeg var lita har jeg vokst opp med både dompaper og nisser
i forbindelse med jula, og jeg er like glad i begge deler :)

Jeg har dompaper på kjøkkenfaget og nisser på stuegardinene ;)

Jeg kommer enda sterkere tilbake etterhvert =)

I morgen kveld blir det en litt forsinket bursdagsfest
hos min kjære storebror :)

Gleder meg kjempemye, for der skal vi samles med mange gode venner :D

Tror det kan bli kjempemorsomt :D

Håper dere alle koser dere, og ikke stresser så fælt i førjuls-tiden :)

Klem

Photobucket

1 kommentar:

  1. Bruke dokker å være på barneavd i Bodø?
    Bodde faktisk der 2 uke i mars-april 2003, da storebror fikk diabetes!
    Kanskje vi har møttes uten å vite det :) tihi :)

    Nydeli stake :)

    Klæm

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...