entotre


firefem

Annonse

tirsdag 14. desember 2010

14. Desember, 13. Desember, 12. Desember og 11. Desember ...



Ja...

Mange dager har jeg tenkt å lage blogginnlegg,
men poff - så er dagene borte...

Photobucket
På bildet over, ser dere hvordan jeg liker best å pakke inn
julegaver :)

Gråpapir (hvorfor heter det ikke brunpapir???),
bredt rødt båndt
og rødt lakksegl med teksten God Jul :)

Har lakksegl med juletre, hjerte, God Jul og et ornament :)

Dessverre er det ikke alle som får lakksegl
på pakkene i år, da jeg ikke hadde tid å lete etter det
pga pakkene måtte i posten fort som fy (enda jeg hadde brukt det dagen før),
menmen ;)

Synes det er fint og enkelt å pakke inn på denne måten, jeg =)

Søndag lagde jeg en porsjon med pepperkakedeig.
I går lagde jeg en til - for jeg MÅ vite at deigen er perfekt.
Jada, jeg har "ting" med sånt ;D

For meg er baking ofte som et tiltak,
det går greit når jeg først kommer i gang -
men det å mote seg opp til å begynne...
Huff å læll ;D

I dag fikk jentene hvert sitt sett med pepperkakeformer i
kalenderpakkene sine :)

Da var altså lykken gjort ;D

Så i ettermiddag blir det pepperkakebaking på
både mannen, meg og begge jentene ;)

Pleier å bake pepperkaker sammen =)

Når de er i boks - bokstavelig talt,
står sjakkruter, kransekakestenger og kakemenn for tur.

Så får evt. flere slag komme etterhvert,
men disse jeg har nevnt nå - SKAL jeg ha til jul ;)

Må se å få pynta pepperkakehuset jeg monterte i forrige uke,
en dag, også...

Tiden strekker absolutt IKKE til.

Har ei innleveringsoppgave som skal være inne i løpet av uka også,
så er nok å gjøre - for å si det sånn =)

Takk for alle kommentarer i det siste,
kjekt å se at dere er innom, selv om jeg ikke får blogget på noen dager :)

Klem

Photobucket

Ingen kommentarer:

♥ Koselig om du skriver en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...