entotre


firefem

Annonse

lørdag 28. august 2010

Kort fra Graceland... & en skatt ♥



Jeg vil vise dere en skatt,
familiesmykket mitt ♥


I går blogget ei bloggvenninne,
LilleBølla (link nede i høyre marg),
om sitt familiesmykke :)
(Rettelse, det var visst ikke i går,
Bare jeg som ikke leste det før i går, hehe)

Har jo et jeg også,
og har helt glemt å blogge om det,
så da måtte jeg jo gjøre det :)

Det forestiller 2 voksne øverst,
mannen og meg selvfølgelig *hihi*
og 2 barn nede,
Annette og Thea

Familien holder da hender,
og danner et hjerte

Nydelig ikke sant?

Dette er en del av bursdagsgaven
jeg fikk fra mannen og jentene våre :)

Han hadde fått hjelp til å finne
noe helt spesielt til meg :D

Sånt er STAS!

=)

Det ligger på laptop'en min,
derfor den "stripete" bakgrunnen,
som jeg synes ga en flott effekt ;)

Så til en annen skatt :)

Da vi kom hjem fra Bodø,
fant jeg dette postkortet i postkassa mi! :D

Det var SÅÅÅ KOSELIG!!!

En god venn av meg - som er like glad i Elvis som jeg er,
har vært på sin andre tur til Graceland,
og sendte kort til meg denne gangen også!!!

Jeg ble SÅ GLAD!

Håper jeg også en dag kan dra dit,
i Elvis Week...

*Sukk*

Ønsker alle en flott Lørdagskveld =)

Klem fra

Photobucket

1 kommentar:

  1. Det smykket var nydelig!
    Sånn som jeg tenker: nesten for fint til å bruke!
    (jeg har en lei tendens til å miste smykker=S)
    Utrolig fint:)

    Håper du har en super lørdagskveld!
    Klem♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...